فایل رایگان جايگاه مشتري مداري در بانکداري الکترونيکي در ايران

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان جايگاه مشتري مداري در بانکداري الکترونيکي در ايران :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 11

چکیده مقاله:

در دهه های اخیر حجم تجارت الکترونیکی در اثر تحولات گسترده فناوری ارتباطات و اطلاعات رشد قابل توجهی داشته است. با توجه به اینکه مبادلات پولی و مالی جزء لاینفک مبادلات تجاری است، از اینرو همگام با گسترش حجم تجارت الکترونیکی جهانی، نهادهای پولی و مالی نیز به منظور پشتیبانی و تحصیل تجارت الکترونیکی به طور گسترده ای به استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات روی آورده اند، که در نتیجه طی چند دهه، سیستم های پرداخت الکترونیکی جایگزین سیستم های سنتی شدند. در این میان بانک ها هم با حرکت به سوی بانکداری نوین نقش قابل توجهی را دارا شدند. تحقیق حاضر با هدف بررسی و آشنایی با جایگاه مشتری مداری در بانکداری الکترونیکی ایران به روش توصیفی کتابخانه ای به انجام رسید. نتایج نشان می دهد: می توان بانکداری الکترونیکی را به عنوان فراهم آوردن امکاناتی برای مشتریان که بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک و با استفاده از واسطه های ایمن بتوانند به خدمات بانکی دسترسی یابند تعریف کرد. سودمندترین و مناسب ترین استراتژی برای بانکها مشتری مداری است . در حقیقت این جمله را قدری قوی تر می توان بیان کردو گفت که بنیان و اساس نظام بانکی، مشتری است. بانکداری الکترونیک امکاناتی را فراهم می آورد تا خدمات بانکی در محل شعبه و همچنین در فرایندهای بین شعبه ای و بین بانکی در سراسر دنیا با سرعت و کارایی بیشتری انجام شود.

لینک کمکی