فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد به برند

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد به برند :

دید کلی :
دانلود فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد به برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید


توضیحات کامل :

تعهد به برند  با مصرف كنندگانی آغاز می شود كه سطح پایینی از تعهد را دارند. این مصرف كنندگان برندی را بر مبنای قیمت آن، انتخاب و می خرند. در مرحله دوم خریداران همیشگی قرار دارند، یعنی كسانی كه یك برند مخصوص را ترجیح می دهند اما با فعالیتهای پیشبرد فروش رقبا به سمت آنها سوق می یابند.

 

 

در مرحله بعد خریدارانی قرار دارند كه خود را متعهد به برند می  دانند. بین ترجیح برند و تعهد برند تفاوت مهمی وجود دارد. وقتی مصرف كننده یك برند، كالای مورد نیاز را از سایر نام و نشانهای تجاری كه حتی كالای برتری ارائه می كنند خریداری نمی كند، گفته می شود به برند تعهد دارد. امروزه، توجه فزاینده به تعهد برند  به یك عامل محرك در موفقیت صنایع مختلف تبدیل شده است. (Crosby & Taylor, 1983) 

 

 

 

 

 

 

 

فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد به برند
فهرست مطالب  
1-6 مدلهای نظری (نظریات) موجود در موضوع پژوهش    1
1-7 روش انجام پژوهش    5
1-7-2 متغیرهای تحقیق    5

فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق تعهد به برند    8

2-1 مقدمه    9
2-2 برند    10
2-2-1 مفهوم برند    10
2-2-2 مزایای برند    12
تعهد    13
2-11-1 تعهد به برند    14
2-11-2 تعهد مستمر و تعهد عاطفی    16

2-12 پیشین تحقیق   تعهد به برند  18

منابع    30
منابع فارسی    30
منابع انگلیسی    36

لینک کمکی