فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق برند و وفاداری به آن

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق برند و وفاداری به آن :

دید کلی :
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید


توضیحات کامل :

وفاداری به برند عبارت است از واكنش رفتاری نسبتاً متعصبانه در خرید كه فرد در طول زمان نسبت به برند پیدا می كند و این رفتار باعث می شود كه در فرایند های تصمیم گیری و ارزیابی از مجموعه نامهایی كه در ذهن دارد، گرایش خاصی به آن برند پیدا كند. این واكنش تابعی از فرایند های روانشناختی و ذهنی فرد.  (Chaudhuri & Holbrook, 2001)همچنین آکر در بیان وفاداری اینگونه می گوید: وفاداری برند تمایل به انتخاب مستمر یک برند در میان چندین برند از میان گروه همان محصول و خرید مداوم آن برند می باشد.  (Aaker, 2004)

 

 


وفاداری به برند به صورت تکرار خرید یا زیاد خرید کردن یک محصول یا خدمت ترجیح داده شده به صورت ثابت در آینده تعریف می شود که نتیجتاً باعث خرید مجدد همان برند یا مجموعه ای از برندهایی می شود که با عوامل متعددی از جمله کیفیت محصول، شهرت برند، رضایت و ... در ارتباط است. وفاداری به برند باعث ایجاد پیوندهای احساسی با آن برند می شود. (Chaudhuri & Holbrook, 2001)

 

 

 

 

 

 


فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق برند و وفاداری به آن
فهرست مطالب  
1-6 مدلهای نظری (نظریات) موجود در موضوع پژوهش    1
1-7 روش انجام پژوهش    5
1-7-2 متغیرهای تحقیق    5

فصل دوم ادبیات و پیشینهی تحقیق وفاداری به برند    8

2-1 مقدمه    9
2-2 برند    10
2-2-1 مفهوم برند    10
2-2-2 مزایای برند    11
2-3 وفاداری    12
2-3-1 وفاداری به برند    12
2-3-2 مزایای وفاداری به برند    16
2-3-3 اصول ایجاد وفاداری به برند    17
2-3-4 وفاداری مشتری    19
2-3-5 مشتری وفادار    22
2-3-6 وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی    23
2-3-7 رویکردهای وفاداری    28
2-3-7-1 رویکرد مگی    28
2-3-7-2 رویکرد الماس وفاداری    30
2-3-7-3 رویکرد C4    34

2-12 پیشین تحقیق وفاداری به برند    41

منابع    53
منابع فارسی    53
منابع انگلیسی    59

 

 

 

لینک کمکی