فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خرید مصرف کننده

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خرید مصرف کننده :

دید کلی :
دانلود فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خرید مصرف کننده بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید


توضیحات کامل :

مصرف کننده هر روز تصمیمات خرید زیادی می گیرد. بسیاری از شرکت های بزرگ در مورد تصمیم گیری خرید مصرف کننده تحقیقات جامعی را انجام داده اند تا به پاسخ پرسشهایی نظیر: مصرف کنندگان چه چیزی می خرند، از کجا می خرند، چه زمانی می خرند و چرا می خرند دست یابند.  آگاهی در بار چرایی رفتار خرید مصرف کننده آسان نیست و پاسخ به آنها ریشه در ذهن مصرف کننده دارد.

 

 

 

عوامل مؤثر بر رفتار خرید

از دیدگاه بلک ول و همکاران (2001) عوامل مؤثر بر رفتار مصرف کننده در بخش عوامل فردی و عوامل محیطی مطرح می شوند. عوامل فری شامل خصوصیات جمعیت شناختی، روانی و شخصیتی، انگیزش مصرف کننده، دانش مصرف کننده، نیات و نگرش، باور و احساسات مصرف کننده می شود. عوامل محیطی در برگیرند عواملی چون فرهنگ، طبق اجتماعی، تأثیرات خانواده و گروهها، از جمله گروه مرجع می شود. (Blackwell, Miniard, & Engel, 2001)

 


کاتلر و آرمسترانگ (2008) نیز بر این عقیده اند که خصوصیات فرهنگی(فرهنگ، خرده فرهنگ، طبق اجتماعی)، اجتماعی(گروههای مرجع، خانواده، وظیفه و نقش اجتماعی)، فردی( سن و مرحل زندگی، شغل، شرایط اقتصادی، سبک زندگی، شخصیت و تصور از خود) و روانی( انگیزش، ادراک یادگیری، باورها و نگرشها) بر رفتار خرید مصرف کنندگان اثر می گذارد. (Kotler & Armstrong,2008, P131 )

 

 

 

 

فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خرید مصرف کننده
فهرست مطالب  
1-6 مدلهای نظری (نظریات) موجود در موضوع پژوهش    1
1-7 روش انجام پژوهش    5
1-7-2 متغیرهای تحقیق    5

فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق رفتار خرید مصرف کننده    8

2-1 مقدمه    9
2-2 برند    10
2-2-1 مفهوم برند    10
2-2-2 مزایای برند    12
2-4 قصد خرید مجدد    13
2-4-1 رفتار خرید مصرف کننده    13
2-4-1-1 عوامل مؤثر بر رفتار خرید    14
2-4-1-2 فرایند تصمیم گیری خرید    14
2-4-2  نقش خرید مصرف کننده    15
2-4-3  انواع رفتار خرید    15
2-4-3-1 رفتار خرید پیچیده    16
2-4-3-2 رفتار خرید تنوعی    16
2-4-3-3 رفتار خرید ناهمگون گریز    17
2-4-3-4  رفتار خرید عادی    17

2-12 پیشین تحقیق رفتار خرید مصرف کننده    18

منابع    30
منابع فارسی    30
منابع انگلیسی    36

لینک کمکی