فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت درک شده

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت درک شده :

دید کلی :
دانلود فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت درک شده بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید


توضیحات کامل :

کیفیت درک شده ادراک مشتری از برتری کیفیت کالا یا خدمات نسبت به رقبا است که بعد فنی را شامل نمی شود. کیفیت درک شده جزئی از ارزش ویژ برند است، از اینرو کیفیت درک شده بالا مصرف کننده را به سوی انتخاب یک برند نسبت به دیگر برندهای رقیب هدایت می-نماید.

 

 

بنابراین با افزایش کیفیت درک شده توسط مشتری ارزش ویژ برند نیز افزایش می یابد. کیفیت دریافتی مصرف کننده با ارزیابی اطلاعات و وفاداری نسبت به یک برند در ارتباط است و همچنین تأثیر زیادی در مرحل خرید بر روی مصرف کننده دارد. بچه ها در خانواده کیفیت برندهایی را تجربه می نمایند که والدین آنها مصرف می نمایند یا به آنها پیشنهاد می کنند و دریافت آنها از کیفیت به دلیل آن است که آنها دانش والدین خود را در زمین برندها، بیشتر از خود می-دانند و تأثیر  این تجربه برای مدت طولانی همراه آنهاسات، همچنین کیفیت درک شده ممکن است هدایت کنند فرد در خرید یک محصول یا وفاداری به یک برند باشد.  (Gill, Bravo, Fraj, & Martinez, 2007)

 

 

 


این نوشتار فصل دوم پایان نامه کیفیت درک شده با عنوان فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت درک شده می باشد که در بخش اول به مبانی نظری کیفیت درک شده می پردازد و در بخش دوم پیشینه تحقیق کیفیت درک شده در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

 

فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت درک شده
فهرست مطالب  
 مدلهای نظری (نظریات) موجود در موضوع پژوهش    1
1-7 روش انجام پژوهش    5
1-7-2 متغیرهای تحقیق    5

فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق کیفیت درک شده    8

2-1 مقدمه    9
2-2 برند    10
2-2-1 مفهوم برند    10
2-2-2 مزایای برند    12
2-8 کیفیت درک شده    13
2-8-1 خلق ارزش بوسیله کیفیت درک شده    15
2-8-2 ابعاد کیفیت درک شده    16

2-12 پیشین تحقیق کیفیت درک شده    17

منابع    29
منابع فارسی    29
منابع انگلیسی    35

 

 

 

لینک کمکی