فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی و مدل های آن 66 صفحه | WORD
بوط به تعارض: 44 2-6-2- پژوهشهای خارجی: 47 2-6-2-1- پژوهشهای مربوط به هوش هیجانی وتعارض: 48 2-6-2-2- پژوهشهای مربوط به هوش هیجانی: 50 2-6-2-3- پژوهشهای مربوط به تعارض: 52 2-7- جمع بندی و ارائه چارچوب نظری پژوهش: 52 nxفهرست منابع فارسی : 56 nxفهرست منابع انگلیسی : 61
فایل رایگان ضرورت توجه به رشد هوش هیجانی کارکنان در محیط کار | WORD
ی مربوط به تعارض: 44 2-6-2- پژوهشهای خارجی: 47 2-6-2-1- پژوهشهای مربوط به هوش هیجانی وتعارض: 48 2-6-2-2- پژوهشهای مربوط به هوش هیجانی: 50 2-6-2-3- پژوهشهای مربوط به تعارض: 52 2-7- جمع بندی و ارائه چارچوب نظری پژوهش: 52 nxفهرست منابع فارسی : 56 nxفهرست منابع انگلیسی : 61
فایل رایگان مدل های هوش هیجانی و چارچوب چهار وجهی استنتاجی هوش هیجانی | WORD
تعارض: 44 2-6-2- پژوهشهای خارجی: 47 2-6-2-1- پژوهشهای مربوط به هوش هیجانی وتعارض: 48 2-6-2-2- پژوهشهای مربوط به هوش هیجانی: 50 2-6-2-3- پژوهشهای مربوط به تعارض: 52 2-7- جمع بندی و ارائه چارچوب نظری پژوهش: 52 nxفهرست منابع فارسی : 56 nxفهرست منابع انگلیسی : 61
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و ابعاد آن 74 صفحه | WORD
قات خارجی پیرامون رابطه رفتار شهروندی سازمانی با اخلاقکار و هوش سازمانی 43 جدول 2-2) خلاصه تحقیقات داخلی 47 جدول 2-3) خلاصه تحقیقات خارجی 51 2-3) بخش سوم: چارچوب نظری و مدل مفهومی تحقیق منابع و مآخذ الف) منابع فارسی ب) منابع غیرفارسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و عناصر آن 75 صفحه | WORD
قات خارجی پیرامون رابطه رفتار شهروندی سازمانی با اخلاقکار و هوش سازمانی 43 جدول 2-2) خلاصه تحقیقات داخلی 47 جدول 2-3) خلاصه تحقیقات خارجی 51 2-3) بخش سوم: چارچوب نظری و مدل مفهومی تحقیق منابع و مآخذ الف) منابع فارسی ب) منابع غیرفارسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و مولفه های آن 76 صفحه | WORD
حقیقات خارجی پیرامون رابطه رفتار شهروندی سازمانی با اخلاقکار و هوش سازمانی 43 جدول 2-2) خلاصه تحقیقات داخلی 47 جدول 2-3) خلاصه تحقیقات خارجی 51 2-3) بخش سوم: چارچوب نظری و مدل مفهومی تحقیق منابع و مآخذ الف) منابع فارسی ب) منابع غیرفارسی
فایل رایگان اهمیت و ضرورت استفاده از هوش سازمانی و توانمندسازهای کلیدی آن | WORD
قیقات خارجی پیرامون هوش سازمانی 39 2-2-2-3) تحقیقات خارجی پیرامون رابطه رفتار شهروندی سازمانی با اخلاقکار و هوش سازمانی 43 جدول 2-2) خلاصه تحقیقات داخلی 47 جدول 2-3) خلاصه تحقیقات خارجی 51 منابع و مآخذ الف) منابع فارسی ب) منابع غیرفارسی
فایل رایگان بررسی ابعاد و عناصر هوش سازمانی | WORD
قیقات خارجی 39 2-2-2-2) تحقیقات خارجی پیرامون هوش سازمانی 39 2-2-2-3) تحقیقات خارجی پیرامون رابطه رفتار شهروندی سازمانی با اخلاقکار و هوش سازمانی 43 جدول 2-2) خلاصه تحقیقات داخلی 47 جدول 2-3) خلاصه تحقیقات خارجی 51 منابع و مآخذ الف) منابع فارسی ب) منابع غیرفارسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و رویکردهای آن 67 صفحه | WORD
یک فرایند 59 2 ـ 1ـ 16-2. هوش سازمانی به عنوان یک محصول 60 2 ـ 1ـ 17. فرایند هوش 60 2-2-1-2) تحقیقات داخلی پیرامون هوش سازمانی 33 2-2-2-2) تحقیقات خارجی پیرامون هوش سازمانی 39 منابع و مآخذ الف) منابع فارسی ب) منابع غیرفارسی
فایل رایگان پیش نیازهای ضروری جهت بهبود هوش سازمانی | WORD
زمانی به عنوان یک فرایند 59 2 ـ 1ـ 16-2. هوش سازمانی به عنوان یک محصول 60 2 ـ 1ـ 17. فرایند هوش 60 2-2-1-2) تحقیقات داخلی پیرامون هوش سازمانی 33 2-2-2-2) تحقیقات خارجی پیرامون هوش سازمانی 39 منابع و مآخذ الف) منابع فارسی ب) منابع غیرفارسی
فایل رایگان رویکردهای هوش سازمانی، اهمیت و ضرورت آن | WORD
نوان یک فرایند 59 2 ـ 1ـ 16-2. هوش سازمانی به عنوان یک محصول 60 2 ـ 1ـ 17. فرایند هوش 60 2-2-1-2) تحقیقات داخلی پیرامون هوش سازمانی 33 2-2-2-2) تحقیقات خارجی پیرامون هوش سازمانی 39 منابع و مآخذ الف) منابع فارسی ب) منابع غیرفارسی
فایل رایگان اجزای هوش سازمانی و ماهیت سازمان های هوشمند | WORD
به عنوان یک فرایند 59 2 ـ 1ـ 16-2. هوش سازمانی به عنوان یک محصول 60 2 ـ 1ـ 17. فرایند هوش 60 2-2-1-2) تحقیقات داخلی پیرامون هوش سازمانی 33 2-2-2-2) تحقیقات خارجی پیرامون هوش سازمانی 39 منابع و مآخذ الف) منابع فارسی ب) منابع غیرفارسی
فایل رایگان ابزار سنجش هوش سازمانی و مدل های نظری جهت حمایت از آن | WORD
16-2. هوش سازمانی به عنوان یک محصول 60 2 ـ 1ـ 17. فرایند هوش 60 2-2-1-2) تحقیقات داخلی پیرامون هوش سازمانی 33 2-2-2-2) تحقیقات خارجی پیرامون هوش سازمانی 39 منابع و مآخذ الف) منابع فارسی ب) منابع غیرفارسی
فایل رایگان پاورپوینت اسید لاکتیک و کاربرد آن در ورزش ( ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی) | WORD
س فیزیولوژی ورزشی رشته های علوم ورزشی و تربیت بدنی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
فایل رایگان پرسشنامه طرحواره های ناسازگار اولیه یانگ فرم کوتاه | WORD
ول نیافته / گرفتار 5 77/0 بی اعتمادی/ بدرفتاری 5 81/0 بازداری هیجانی 5 78/0 انزوای اجتماعی/ بیگانگی 5 79/0 از خودگذشتگی 5 82/0 رهاشدگی / بی ثباتی 5 70/0 اطاعت 5 82/0 معیارهای سرسختانه/عیب جویی افراطی 5 69/0 وابستگی/بی کفایتی 5 84/0 منبع:شهامت،ثابتی،رضوانی(1389)
فایل رایگان پرسشنامه طرحواره های ناسازگار یانگ فرم کوتاه 75 سوالی | WORD
آمده : جدول (3-4) آزمون آلفای كرونباخ بر روی متغیر طرح واره های ناسازگار متغیر تعداد گویه ضریب آلفا كرونباخ طرح واره های ناسازگار 75 96 همانطور که در جدول(3-4) مشاهده می كنیم ضریب آلفای به دست آمده برای طرحواره های ناسازگار 96% بوده که این مقدار عالی است و سؤالات در حد عالی گویا بوده اند.
فایل رایگان پرسشنامه سبک های دلبستگی بزرگسالان هازن و شیور | WORD
شده است كه نتایج آن به شرح جدول زیر می باشد. جدول (3-1) آزمون آلفای كرونباخ بر روی متغیر سبک های دلبستگی متغیر تعداد گویه ضریب آلفا كرونباخ سبک های دلبستگی 18 30 چنان كه در جدول (3-1) مشاهده می كنیم ضریب آلفای به دست آمده برای سبک های دلبستگی 30 بوده که این مقدار قابل قبول است.
فایل رایگان پرسشنامه محقق ساخته رفتارهای پرخطر نوچوانان دکتر علیرضا رجایی | WORD
-33-36-42-45-47-49-54-56-58 مشروبات الکلی 9-18-23-34-46 الگوی ناسالم تغذیه 30-38-43-44-48-50-52-53-59-61 روش نمره گذاری پرسشنامه محقق ساخته رفتارهای پرخطر مقیاس نمره گزاری بر اساس مقیاس لیکرت، هرگز، به ندرت، گاهی، معمولاً، همیشه بوده وآلفای کرونباخ پرسشنامه محقق ساخته رفتارهای پرخطر 81/0 به دست آمده است. روایی نیز توسط گروهی از اساتید مورد تایید قرار گرفت.(رجایی، شفیعی،1391)
فایل رایگان پرسشنامه وسواس فکری و عملی مادزلی با نمره گذاری، روایی و پایایی | WORD
وسواس فکری و عملی مادزلی راچمن و هاجسون(1980) روایی همگرا و اعتبار بازآزمایی این پرسشنامه را رضایت بخش گزارش کرده-اند.(ساناویو 1985 به نقل از سجادیان 1385) ضریب آلفای کرونباخ برای نمره وسواس کلی را 77/0 و ( نورمن1196 به نقل از سجادیان 1385) برابر با 85/0 گزارش کرده اند. پاکروان، قلعه بندی، علوی و ابراهیمی1386حساسیت و ویژگی-این آزمون رابه ترتیب برابر با5/74و9/93بدست آورده اند.
فایل رایگان پرسشنامه طرحواره یانگ فرم کوتاه 90 سوالی ویرایش سوم | WORD
تمادی، بهرامی و همكاران(1387) روایی و اعتبار پرسشنامه طرح واره های ناسازگار اولیه بر روی یک نمونه 579 نفری در دو مرحله (مرحل اول394 و مرحل دوم 185) بررسی شد. در این بررسی اعتبار پرسشنامه طرح واره های ناسازگار اولیه با استفاده از دو روش آلفای كرونباخ و دو نیمه كردن دركل نمونه به ترتیب(91/0 و 86/0)، در دختران(87/0 و 84/0) و در پسران(84/0، 81/0) بود(یوسفی، اعتمادی، بهرامی و همکاران،1387).
فایل رایگان پرسشنامه افسردگی، اضطراب و استرس dass داس فرم بلند 42 سوالی | WORD
(فتحی آشتیانی،1391). جدول3-1: نقاط برش برحسب شدت خردهمقیاسهای افسردگی، اضطراب و استرس شدت افسردگی اضطراب استرس عادی 9-0 7-0 14-0 خفیف 13-10 9-8 18-15 متوسط 20-14 14-10 25-19 شدید 27-21 19-15 33-26 بسیار شدید 28 بیشتر 20 و بیشتر 34 وبیشتر پرسشنامه افسردگی، اضطراب و استرس DASS DASS-42
فایل رایگان پرسشنامه مقابله با فشار روانی اندلر و پارکر 48 سوالی فرم بزرگسالان | WORD
ر 16 76 با توجه به جدول (3-2) ضریب آلفای كرونباخ برای متغیر سبک های مقابله ای در کل که مقدار آن 77 است نشان دهنده این امر است که پایایی گویه های این متغیر در حد بالایی است. پایایی مقابله مسئلهمدار، هیجانمدار و اجتنابمدار نیز به طور جداگانه بیش از 7 شده و در حد بسیار خوبی است
فایل رایگان پرسشنامه تاب آوری کونور و دیویدسون 2003 با نمره گذاری، روایی و پایایی | WORD
متغیر تابآوری متغیر تعداد گویه ضریب آلفا كرونباخ تابآوری 25 90 پرسشنامه مورد استفاده دیگر مربوط به پرسشنامه تابآوری بوده که با توجه به جدول (3-3) مشاهده می كنیم ضریب آلفای به دست آمده برای تابآوری 90 بوده که این مقدار عالی است و سؤالات در حد عالی گویا بوده اند.
فایل رایگان پرسشنامه اختلالات خواب محمدی و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی | WORD
ت برای هر قسمت صفر و حداکثر نمرات برای قسمت اول و سوم 10 که نمره بالای 5 نشانه اختلال در شروع و بیداری از خواب و برای قسمت دوم 14 بوده است که نمره بالای 7 نشانه اختلال در قسمت تداوم خواب است. پایایی و روایی پرسشنامه اختلالات خواب محمدی و همکاران روایی محتوایی آن به روش Waltz و Boussel (به نقل از Lynchو همکاران ) قابل قبول و برابر با 35% می باشد و پایایی بازآزمایی ان برابر با r=.86 بود.
فایل رایگان پرسشنامه استرس تحصیلی گادزلا با نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی | WORD
و 63/. و ضریب آلفای کرونباخ برای خرده مقیاسهای فیزیولوژیک ، هیجانی، رفتاری و شناختی را به ترتیب 78/.،81/.،68/ و 85/. گزارش کردهاند. در مطالعه حاضر نیز مطالعهای مقدماتی بر روی 15 دانشآموز دختر نوجوان انجام شد. سپس از آنجا که آزمون دارای 9 خرده مقیاس بود از روش آلفای کرونباخ جهت سنجش پایایی ابزار استفاده شد که پایایی آن 81/0 بدست آمد.
فایل رایگان پرسشنامه افسردگی اضطراب استرس dass داس 21 | WORD
اعتبار ملاک DASS، از اجرای همزمان پرسشنامههای افسردگی بک، اضطراب زانگ و تنیدگی ادراک شده استفاده شد. همبستگی زیرمقیاس افسردگی DASS با آزمون افسردگی بک 70/0، همبستگی زیرمقیاس اضطراب DASS با آزمون اضطراب زانگ 67/0، و همبستگی مقیاس تنیدگی DASS با آزمون تنیدگی ادراک شده 49/0 گزارش شد. تحلیل عاملی، ساختار سه عاملی این پرسشنامه را تأیید نمود.
فایل رایگان پرسشنامه افسردگی بک برای دانش آموزان 13 سوالی word | WORD
بدین-ترتیب دامنه ی نمرات این پرسشنامه 39-0 است. روایی و پایایی پرسشنامه افسردگی بک ضریب پایایی این پرسشنامه در بسیاری از تحقیقات خارجی و داخلی برآورد گردیده است. بک و همکاران(2000) ثبات درونی این ابزار را 73/0 تا 92/0 با میانگین 86/0 گزارش کرده اند. در ایران نیز تحقیق رجبی و همکاران(1380)، ضریب آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه را 87% و ضریب اعتبار تنصیف برای این سنین را 83% برآورد کرده اند(24).
فایل رایگان پرسشنامه افسردگی کودکان و نوجوانان ماریا کواکس cdi | WORD
0/0 تا 50/0 گزارش نمودند. آنها آلفای کرونباخ را برای عامل های پنجم و ششم ضعیف گزارش نمودند. در یک مطالعه لنگ و تیشر (1983) ضریب آلفای مقیاس افسردگی کودک را بر روی 226 کودک 96/0 بیان کردند. تونکین و هادسون (1981)؛ تیشر، لانگ- تاکاسی و لنگ (1992) آلفای کرونباخ پرسشنامه افسردگی کودکان را از 92/0 تا 94/0؛ و بات و میدلتون (1985) ضریب تنصیف گاتمن 90/0 گزارش کردند.
فایل رایگان پرسشنامه وسواس عملی فوآ و همكاران | WORD
همكاران برای ارزیابی وسواس عملی طراحی كردهاند، كه شامل 21 گزینه خود گزارشی میباشد. هر گزینه بر اساس میزان باور از صفر تا دو درجه بندی شده است (0 = هرگز، 1 = گاهی اوقات، 2= همیشه). روش نمره گذاری پرسشنامه فوآ و همكاران نمرات 9-0 ندارد، 19-10 ضعیف، 29-20 متوسط و بین 40-30 نشان دهنده گرایش بیشتر به وسواس عملی میباشد(قاسم زاده، خمسه و ابراهیم خانی، منتشر نشده).
فایل رایگان پرسشنامه وسواس فکری عملی بازنگری شده (OCI-R) فوآ و همکاران (2002) | WORD
ها،میزان اثر متوسط به شرح زیر به دست آمد: شستشو: 46/0=r ؛ احتکار: 37/0=r ؛ نظم و ترتیب: 43/0=r ؛ وارسی: 40/0=r ؛ خنثیسازی: 25/0=r. بین زیرمقیاسها و نمره کل همبستگی پیرسون محاسبه شد که مقادیر آن معنا دارند (57/0 تا 25/0=r). همبستگی بین زیرمقیاسها و مقیاس کل بالاترند (80/0 تا 61/0=r). به طور کلی همبستگیهای به دست آمده با یافتههای اعتباریابی نسخه انگلیسی همخوان هستند.