فایل رایگان تحقیق کامل درباره کراتین | WORD
ها ویتامین و املاح ورزش و مکملهای غذایی کمبود ویتامین یا مواد معدنی: آیا مصرف مکملها قانونی است؟ آیا مصرف مکملهای غذایی بی خطر است؟ آیا مصرف مکملهای غذایی موثر است؟ تشنگی میزان مصرف مایعات در ورزشکاران چرا ورزشکاران همیشه در صدد کاهش وزن خود هستند؟
فایل رایگان تحقیق با موضوع انواع دریبل کردن و دریبل در بسکتبال | WORD
)انواع تمرین مهارتى دریبل(. انواع تمرین دریبل مهارتى دریبل نکات ویژه در دریبل کردن محل قرارگیرى دست روى توپ در هنگام دریبل محل برخورد توپ با زمین در دریبل منبع :
فایل رایگان تحقیق با موضوع تمرین و آمادگی جسمانی | WORD
عواملی که به توان هوازی تاثیر گذارند: انقباض عضلانی: انواع انقباض: اصول تقویت عضلات: انعطاف پذیری: عوامل آمادگی جسمانی مرحله آمادگی: مرحله پرورش : مرحله نگهداری : منابع و مأخذ:
فایل رایگان تحقیق درباره حرکات اصلاحی | WORD
فایل رایگان فایل تحقیق جهش در جمعیت های طبیعی از سرخس Onoclea Sensibilis در حضور مواد جهش زای خاک | WORD
یزان گامتوفیتهای جهش یافته در مناطق مختلف.... 6 - تخمین نسبت گیاهان دارای جهش های تک ژنی.. 6 - تنوع در میزان جهش های پیکره ای.. 7 - آزمون ایم سوسپانسیون خاک و ارتباط با نتایج آزمون سرخس.... 8 4- تفسیر نتایج.. 9 - تنوع محلی در میزان جهش ها و ارتباط بین آزمونهای میکروبی وسرخس.... 9
فایل رایگان پاورپوینت درباره قیمت گذاری انتقالی | WORD
له ای 14.مقایسه مزایا ومعایب روش های قیمت گذاری 15.نحوه گزینش روش صحیح قیمت گذاری انتقالی 16.اداره امورقیمت های انتقالی 17جنبه های بین المللی قیمت گذاری انتقالی 18استاندارد ارمزلنت 20.روش قیمت مقایسه ای 21.روش فروش مجدد 22روش بعلاوه قیمت تمام شده 23.قراردادهای قیمت گذاری توافقی
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه عقلانی عاطفی | WORD
ات و نیازهای انسانی 2-2-9-5) مشاوره زناشویی واقعیت درمانی ساخت یافته 2-2-9-6) مقایسه نظریه عقلانی- عاطفی و نظریه واقعیت درمانی 2-2-9-7) فنون واقعیت درمانی 2-3) پیشینه پژوهش 2-3-1) تحقیقات انجام شده در داخل كشور 2-3-2) تحقیقات انجام شده در خارج از كشور 2-3-3) جمع بندی و نتیجه گیری منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پیشینه نظری و فصل دوم نظریه عقلانی عاطفی | WORD
اشویی واقعیت درمانی ساخت یافته 2-2-9-6) مقایسه نظریه عقلانی- عاطفی و نظریه واقعیت درمانی 2-2-9-7) فنون واقعیت درمانی 2-3) پیشینه پژوهش 2-3-1) تحقیقات انجام شده در داخل كشور 2-3-2) تحقیقات انجام شده در خارج از كشور 2-3-3) جمع بندی و نتیجه گیری منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی و تشریح نظریه های آن | WORD
ی انسانی 2-2-9-5) مشاوره زناشویی واقعیت درمانی ساخت یافته 2-2-9-6) مقایسه نظریه عقلانی- عاطفی و نظریه واقعیت درمانی 2-2-9-7) فنون واقعیت درمانی 2-3) پیشینه پژوهشی 2-3-1) تحقیقات انجام شده در داخل كشور 2-3-2) تحقیقات انجام شده در خارج از كشور 2-3-3) جمع بندی و نتیجه گیری منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پروتکل درمانی برنامه آموزشی 8 هفته ای تمرین آمادگی جسمانی | WORD
گونه فعالیت سازمان یافته ای شرکت نداشته باشند.پس از اتمام 8 هفته برنامه تمرینی گروه ها، از پرسشنامه PSDQ- S جهت مقایسه خودپنداره بدنی بین هر 4 گروه شرکت کننده در شرایط محیطی و زمانی یکسان پخش شد. همچنین قبل و بعد از شروع دوره تمرینی دو عامل استقامت قلبی عروقی و استقامت عضلانی به ترتیب با استفاده از آزمون دو کوپر و دراز و نشست، به منظور صحت اجرای دوره تمرینی ارزیابی شد.
فایل رایگان پروتکل درمانی برنامه آموزشی به کارکنان کتابخانه ملی | WORD
ی - عنوان مرجع شناسی علوم اسلامی - نحوه آموزش به دوصورت نظری و عملی خواهد بود - اهداف کلی آشنایی با منابع مرجع اسلامی و راههای یافتن اطالاعات علمی در حوزه علووم اسلامی - اهداف جزئی از شرکت کنندگان انتظار می رود: -- دایره المعارفهای اسلامی را نام ببرد؟ -- شاخه های علوم اسلامی را بداند؟ -- مهارت لازم در یافتن موضوعات را در مراجع مختلف بدست آورد؟ - محتوی
فایل رایگان پروتکل درمانی اثر آموزش راهبردهای شناختی بر یادگیری | WORD
ا از لحاظ عملکرد در آزمون ها تقریباً به صورت یکسان عمل کرده اند. برای اجرای آزمون ها ابتدا آزمودنی ها یک متن کامپیوتر را مطالعه می کردند و سپس به سوالا تی که ازهمان متن تهیه شده بود پاسخ می دادند. لازم به ذکر است که هم مرحله خواندن متن وهم مرحله پاسخگو یی به سؤالات بدون محدودیت زمانی بود. پس از اجرای پیش آزمون ها، هر دوگروه در معرض یک برنامه آموزشی متفاوت ازهم قرار می گرفتند.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی تاب آوری با مولفه های 3 گانه | WORD
ند. جلسه هشتم: فراشناخت، حل مسأله، بررسی چرخه افکار منفی و آموزش تلاش برای رشد نگرش مثبت آموزش داده شد. جلسه نهم: ( در فایل خریداری شده ) جلسه دهم: آخرین جلسه تثبیت کننده تواناییهای فراگرفته شده در طول جلسات بود و شامل یکپارچه کردن تاب آوری هیجانی، اجتماعی و شناختی در نوجوانان بود. در این جلسه پس آزمون اجرا شد. شرح کامل این جلسه ها در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی افزایش باورهای خودکارآمدی | WORD
های مثبت قدرتمند به عنوان ارزشمندترین وسیله برای رسیدن به باورهای مثبت کارآمد مطرح شد. تصویر سازی مثبت ذهن باورهای خودکارآمدی را بالا می برد . ارزیابی و خودسنجی های افراد درباره توانایی های خود و درباره نتیجه تلاشهایشان وهمچنین درباره محیط ، باورهای خودکارآمدی آنها را بالامی برد. شرح کامل این جلسه ها در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی مهارت های هوش هیجانی همراه با تمرین های فوق العاده | WORD
ه بود. در پایان هر جلسه آموزشی، مباحت تدریس شده به همراه تمرینات متناسب با موضوع در اختیار دانشآموزان قرار گرفت و از آنها خواسته شد جلسه آینده، تمرینات انجام شده را با خود به همراه آورده و در کلاس با میل و انتخاب خود قرائت نمایند و سپس مورد تجزیه و تحلیل و بحث گروهی از سوی سایر دانشآموزان قرار میگرفت. جلسه آموزشی بدین قرار بودند: شرح کامل جلسه ها در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی آموزش مادران براساس نظریه دلبستگی | WORD
یابند . جلسه پنجم : ................. جلسه ششم :آموزش تعادل در ارتباطات و کنترل ارتباطات با توجه به هدف جلسه پنجم آموزش و آگاهی از زمان شروع و نحوه ارتباطات بین مادر و فرزند و شناخت از ایجاد الگوهای فعال درونی در كودك برای ایجاد ارتباط دیگران شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی مداخلات مشاوره گروهی آدلری | WORD
ر گروه( یكی از نقاط قوت خود را نیز معرفی كنند. یكی از چیزهایی كه در سایر اعضا جذاب یافته است نیز معرفی نماید.رهبر گروه می تواند اینكار را برای اعضا درابتدا «مدل سازی» كند). در پایان هر جلسه تكالیفی برای بین دو جلسه ارائه خواهد شد و 15دقیقه ابتدای هر جلسه به بررسی گزارش اجرای تكالیف اعضا اختصاص خواهد داشت. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن اگاهی | WORD
ت در فایل خریداری شده آمده است. nxفهرست مطالب چکیده 1 تعریف مفهومی 1 1-6-2- تعاریف عملیاتی 2 مقدمه 2 2-2- ذهن آگاهی 4 2-2-1- یادگیری ذهن آگاهانه- کاربرد ذهن آگاهی در اتفاق یادگیری 7 2-2-2- اصول یادگیری ذهن آگاهانه 8 2-2-3- ذهن آگاهی یا حضورذهن 8 2-2-4- ذهن آگاهی و مراقبه تمرکزی شرقی 12 شرح جلسات nx 13
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزش مهارت های مثبت اندیشی | WORD
موزش مهارت های مثبت اندیشی قرار گرفتند، در حالی که گروه کنترل هیچ مداخله ای دریافت نکردند. داده های به دست آمده با استفاده از روش آماری تحلیل کواریانس مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج به دست آمده در این تحقیق همسو با سایر تحقیقات بوده و سودمندی وتأثیر آموزش مهارت های مثبت-اندیشی بر بهزیستی روان شناختی، امید به زندگی و رضامندی زناشویی مادران دارای فرزند كم توان ذهنی را تأیید می کند.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج بازی درمانی شناختی رفتاری (CBPT) | WORD
بهنگام مداخله 11 2-5. پیشیه تجربی پژوهش 19 2-5-1. پژوهش های خارجی 19 جدول 1.2چکیده مداخلات رفتاری در رهایی از اضطراب و پریشانی (برگرفته از رد، مونتگومری، دو-هامیل، 2001) 20 2-5-2. پژوهش ها در داخل کشور 25 2-6. جمع بندی 30 فرآیند اجرای پژوهش 33 جدول 3-2.طرح جلسات پروتکل بازی درمانی شناختی رفتاری 33
فایل رایگان پروتکل درمانی مشاوره گروهی و خانواده درمانی ارتباطی ستیر | WORD
ری شده آمده است. nxفهرست مطالب رویکرد ارتباطی ستیر سیر تاریخی و مبانی موثر بر دیدگاه ارتباطی ستیر نظریات ستیر درباره خانواده نقش ها در نظریه ستیر مفاهیم پایه ای نظریه ارتباطی ستیر پیوست ها آزمون فرسودگی زنا شویی پرسشنامه میل به طلاق (فرم 14 سؤالی) جلسات مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد ارتباطی ستیر
فایل رایگان پروتکل فراشناختی MCT طرح درمان افزایش عزت به نفس | WORD
. همچنین جهت تحلیل بهتر پرسشها و گفتگوهای مصاحبه؛ از ضبط صوت در کنار یادداشت برداری نیز استفاده شد. گروه آزمایش به مدت 14 جلسه ی یک و نیم ساعته و به مدت 8 هفته تحت درمان فراشناختی قرار گرفت در حالی که گروه کنترل هیچ درمانی در این مدت دریافت نکرد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل فراشناختی MCT طرح درمان کاهش پرخاشگری | WORD
ای منفی نظیر؛ پرخاشگری و خشم می شودند، نقش تعیین کننده ای دارند. نظریه فراشناختی در شکل سخت خود، با تاکید بر باورهای غیر منطقی که در واقع تدوام و تاثیرشان محصولات فراشناخت واره ها هستند (ولز، 2009). فراشناخت درمانی با اهمیت و معنای منفی وقایع شناختی درونی ( افکار و باورهای متدوال)، می تواند موجب افزایش عزت نفس شود. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی اختلال اضطراب فراگیر | WORD
ی شده آمده است. nxفهرست مطالب بخش نخست کلات اختل اضطراب منتشر توصف و تشخص - علت - اختت همراه و درمان بخش دوم راهنمای مداخله مختصر - جلسه اول :ارزاب و آموزش روان - جلسه دوم :آموزش آرمدگ - جلسه سوم :حساست زدا (1) - جلسه چهارم :مدرت نگران (2) - جلسه پنجم :مدرت نگران - جلسه ششم :کاهش استرس و حل مساله
فایل رایگان پروتکل درمانی افسردگی با هستی شناسی اسلامی | WORD
وه به بحث و تبادل نظر پرداختند. مطالب در پایان هر جلسه، جمعبندی شده و تمارینی برای جلسه بعد به آنها دادهشد. پژوهشگر تلاش کردهاست برای ارائه الگوی مداخله در حیطه اهداف، فنون درمانی و تمارین از مفاهیم و روشهای توصیهشده در قرآن کریم و کتب معتبر اسلامی همچون نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بهره بگیرد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه | WORD
وست2 4 پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ (ENRICH) 4 پیوست3 10 فرم تجدید نطر شده مقیاس سازگاری زناشویی(RDAS) 10 پیوست 4 13 پرسشنامه محقق ساخته ویژگیهای جمعیت شناختی 13 پیوست5 14 فرمت جلسات غنی سازی روابط زناشویی 14 کاربرگها 29
فایل رایگان پروتکل درمانی افسردگی رویکرد سایکودراما یا روان نمایشگری | WORD
قش داشته اند، که عبارتند از: افکار اقتصادی، اجتماعی، زیستی، روان تحلیلی، روانشناختی، وجود گرایی، جامعه شناسی و روان نمایشی اجتماعی (همان منبع). سایکو دراما با روان درمانی گروهی و گروه سنجی یک مثلث را تشکیل می دهد و می توان آن را اینگونه تعریف کرد: « عملی که با استفاده از ارزشهای نمایشی بدنبال حقیقت است.» (مورینو، 1946). شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری CBT | WORD
انجام دهید. قدرت" رفتار درمانی شناختی" در این است که شما می توانید همچنان به تمرین و توسعه مهارت های خود حتی پس ازپایان جلسات روان درمانی ادامه دهید. این امرمیتواند یک نوع مانع و روش محافظتی برای بروز مشکلات روانی درآینده باشد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی کاهش علایم افسردگی اساسی مبتنی بر پردازش اطلاعات | WORD
ی افراد و بازسازی آنها نیز متمرکز شد. گفتار درونی موجب آگاهی ما از تجاربمان میشود و هیجانها، افکار، نگرشها، انگیزهها و احساسهای بدنی و سایر ویژگیهای شخصیتی مثل رفتار، ظاهر وصفات خود را شناسایی و پردازش میکنیم که در این بسته از تکنیکهای مرتبط استفاده خواهیم کرد که به تفضیل در ذیل بدان اشاره خواهیم کرد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی کاهش علایم افسردگی اساسی مبتنی بر درمان شناختی رفتاری CBT | WORD
ار؛ ب) هوشیاری که شامل نظارت فعالانه تجربه شناختی است؛ پ) سطح فراشناخت که پردازش فکری سطح بالاست و شامل توانایی فعال و دقیق تحلیل حافظه و آگاهی هوشیارانه است. مطابق این مدل شناختها در تمامی سطوح به صورت کلامی قابل فراخوانی به هوشیاری با کمترین تلاش هستند (سالاس ایورت و فلگویس،2002). شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.