فایل رایگان رویکرد مشاوره ای واقعیت درمانی و تشریح نظریه های آن | WORD
و نیازهای انسانی 2-2-9-5) مشاوره زناشویی واقعیت درمانی ساخت یافته 2-2-9-6) مقایسه نظریه عقلانی- عاطفی و نظریه واقعیت درمانی 2-2-9-7) فنون واقعیت درمانی 2-3) پیشینه پژوهشی 2-3-1) تحقیقات انجام شده در داخل كشور 2-3-2) تحقیقات انجام شده در خارج از كشور 2-3-3) جمع بندی و نتیجه گیری منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پروتکل درمانی برنامه آموزشی 8 هفته ای تمرین آمادگی جسمانی | WORD
یق در هیچ گونه فعالیت سازمان یافته ای شرکت نداشته باشند.پس از اتمام 8 هفته برنامه تمرینی گروه ها، از پرسشنامه PSDQ- S جهت مقایسه خودپنداره بدنی بین هر 4 گروه شرکت کننده در شرایط محیطی و زمانی یکسان پخش شد. همچنین قبل و بعد از شروع دوره تمرینی دو عامل استقامت قلبی عروقی و استقامت عضلانی به ترتیب با استفاده از آزمون دو کوپر و دراز و نشست، به منظور صحت اجرای دوره تمرینی ارزیابی شد.
فایل رایگان پروتکل درمانی برنامه آموزشی به کارکنان کتابخانه ملی | WORD
بخانه ملی - عنوان مرجع شناسی علوم اسلامی - نحوه آموزش به دوصورت نظری و عملی خواهد بود - اهداف کلی آشنایی با منابع مرجع اسلامی و راههای یافتن اطالاعات علمی در حوزه علووم اسلامی - اهداف جزئی از شرکت کنندگان انتظار می رود: -- دایره المعارفهای اسلامی را نام ببرد؟ -- شاخه های علوم اسلامی را بداند؟ -- مهارت لازم در یافتن موضوعات را در مراجع مختلف بدست آورد؟ - محتوی
فایل رایگان پروتکل درمانی اثر آموزش راهبردهای شناختی بر یادگیری | WORD
گروه ها از لحاظ عملکرد در آزمون ها تقریباً به صورت یکسان عمل کرده اند. برای اجرای آزمون ها ابتدا آزمودنی ها یک متن کامپیوتر را مطالعه می کردند و سپس به سوالا تی که ازهمان متن تهیه شده بود پاسخ می دادند. لازم به ذکر است که هم مرحله خواندن متن وهم مرحله پاسخگو یی به سؤالات بدون محدودیت زمانی بود. پس از اجرای پیش آزمون ها، هر دوگروه در معرض یک برنامه آموزشی متفاوت ازهم قرار می گرفتند.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی تاب آوری با مولفه های 3 گانه | WORD
را گرفتند. جلسه هشتم: فراشناخت، حل مسأله، بررسی چرخه افکار منفی و آموزش تلاش برای رشد نگرش مثبت آموزش داده شد. جلسه نهم: ( در فایل خریداری شده ) جلسه دهم: آخرین جلسه تثبیت کننده تواناییهای فراگرفته شده در طول جلسات بود و شامل یکپارچه کردن تاب آوری هیجانی، اجتماعی و شناختی در نوجوانان بود. در این جلسه پس آزمون اجرا شد. شرح کامل این جلسه ها در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی افزایش باورهای خودکارآمدی | WORD
یان تصدیقهای مثبت قدرتمند به عنوان ارزشمندترین وسیله برای رسیدن به باورهای مثبت کارآمد مطرح شد. تصویر سازی مثبت ذهن باورهای خودکارآمدی را بالا می برد . ارزیابی و خودسنجی های افراد درباره توانایی های خود و درباره نتیجه تلاشهایشان وهمچنین درباره محیط ، باورهای خودکارآمدی آنها را بالامی برد. شرح کامل این جلسه ها در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی مهارت های هوش هیجانی همراه با تمرین های فوق العاده | WORD
تدوین شده بود. در پایان هر جلسه آموزشی، مباحت تدریس شده به همراه تمرینات متناسب با موضوع در اختیار دانشآموزان قرار گرفت و از آنها خواسته شد جلسه آینده، تمرینات انجام شده را با خود به همراه آورده و در کلاس با میل و انتخاب خود قرائت نمایند و سپس مورد تجزیه و تحلیل و بحث گروهی از سوی سایر دانشآموزان قرار میگرفت. جلسه آموزشی بدین قرار بودند: شرح کامل جلسه ها در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی آموزش مادران براساس نظریه دلبستگی | WORD
دشان دست یابند . جلسه پنجم : ................. جلسه ششم :آموزش تعادل در ارتباطات و کنترل ارتباطات با توجه به هدف جلسه پنجم آموزش و آگاهی از زمان شروع و نحوه ارتباطات بین مادر و فرزند و شناخت از ایجاد الگوهای فعال درونی در كودك برای ایجاد ارتباط دیگران شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی مداخلات مشاوره گروهی آدلری | WORD
فی اعضا در گروه( یكی از نقاط قوت خود را نیز معرفی كنند. یكی از چیزهایی كه در سایر اعضا جذاب یافته است نیز معرفی نماید.رهبر گروه می تواند اینكار را برای اعضا درابتدا «مدل سازی» كند). در پایان هر جلسه تكالیفی برای بین دو جلسه ارائه خواهد شد و 15دقیقه ابتدای هر جلسه به بررسی گزارش اجرای تكالیف اعضا اختصاص خواهد داشت. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن اگاهی | WORD
کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است. nxفهرست مطالب چکیده 1 تعریف مفهومی 1 1-6-2- تعاریف عملیاتی 2 مقدمه 2 2-2- ذهن آگاهی 4 2-2-1- یادگیری ذهن آگاهانه- کاربرد ذهن آگاهی در اتفاق یادگیری 7 2-2-2- اصول یادگیری ذهن آگاهانه 8 2-2-3- ذهن آگاهی یا حضورذهن 8 2-2-4- ذهن آگاهی و مراقبه تمرکزی شرقی 12 شرح جلسات nx 13
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزش مهارت های مثبت اندیشی | WORD
فته تحت آموزش مهارت های مثبت اندیشی قرار گرفتند، در حالی که گروه کنترل هیچ مداخله ای دریافت نکردند. داده های به دست آمده با استفاده از روش آماری تحلیل کواریانس مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج به دست آمده در این تحقیق همسو با سایر تحقیقات بوده و سودمندی وتأثیر آموزش مهارت های مثبت-اندیشی بر بهزیستی روان شناختی، امید به زندگی و رضامندی زناشویی مادران دارای فرزند كم توان ذهنی را تأیید می کند.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج بازی درمانی شناختی رفتاری (CBPT) | WORD
و شناختی بهنگام مداخله 11 2-5. پیشیه تجربی پژوهش 19 2-5-1. پژوهش های خارجی 19 جدول 1.2چکیده مداخلات رفتاری در رهایی از اضطراب و پریشانی (برگرفته از رد، مونتگومری، دو-هامیل، 2001) 20 2-5-2. پژوهش ها در داخل کشور 25 2-6. جمع بندی 30 فرآیند اجرای پژوهش 33 جدول 3-2.طرح جلسات پروتکل بازی درمانی شناختی رفتاری 33
فایل رایگان پروتکل درمانی مشاوره گروهی و خانواده درمانی ارتباطی ستیر | WORD
ایل خریداری شده آمده است. nxفهرست مطالب رویکرد ارتباطی ستیر سیر تاریخی و مبانی موثر بر دیدگاه ارتباطی ستیر نظریات ستیر درباره خانواده نقش ها در نظریه ستیر مفاهیم پایه ای نظریه ارتباطی ستیر پیوست ها آزمون فرسودگی زنا شویی پرسشنامه میل به طلاق (فرم 14 سؤالی) جلسات مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد ارتباطی ستیر
فایل رایگان پروتکل فراشناختی MCT طرح درمان افزایش عزت به نفس | WORD
ده گردید. همچنین جهت تحلیل بهتر پرسشها و گفتگوهای مصاحبه؛ از ضبط صوت در کنار یادداشت برداری نیز استفاده شد. گروه آزمایش به مدت 14 جلسه ی یک و نیم ساعته و به مدت 8 هفته تحت درمان فراشناختی قرار گرفت در حالی که گروه کنترل هیچ درمانی در این مدت دریافت نکرد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل فراشناختی MCT طرح درمان کاهش پرخاشگری | WORD
و هیجان های منفی نظیر؛ پرخاشگری و خشم می شودند، نقش تعیین کننده ای دارند. نظریه فراشناختی در شکل سخت خود، با تاکید بر باورهای غیر منطقی که در واقع تدوام و تاثیرشان محصولات فراشناخت واره ها هستند (ولز، 2009). فراشناخت درمانی با اهمیت و معنای منفی وقایع شناختی درونی ( افکار و باورهای متدوال)، می تواند موجب افزایش عزت نفس شود. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی اختلال اضطراب فراگیر | WORD
یل خریداری شده آمده است. nxفهرست مطالب بخش نخست کلات اختل اضطراب منتشر توصف و تشخص - علت - اختت همراه و درمان بخش دوم راهنمای مداخله مختصر - جلسه اول :ارزاب و آموزش روان - جلسه دوم :آموزش آرمدگ - جلسه سوم :حساست زدا (1) - جلسه چهارم :مدرت نگران (2) - جلسه پنجم :مدرت نگران - جلسه ششم :کاهش استرس و حل مساله
فایل رایگان پروتکل درمانی افسردگی با هستی شناسی اسلامی | WORD
اعضای گروه به بحث و تبادل نظر پرداختند. مطالب در پایان هر جلسه، جمعبندی شده و تمارینی برای جلسه بعد به آنها دادهشد. پژوهشگر تلاش کردهاست برای ارائه الگوی مداخله در حیطه اهداف، فنون درمانی و تمارین از مفاهیم و روشهای توصیهشده در قرآن کریم و کتب معتبر اسلامی همچون نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بهره بگیرد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه | WORD
MHS) 2 پیوست2 4 پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ (ENRICH) 4 پیوست3 10 فرم تجدید نطر شده مقیاس سازگاری زناشویی(RDAS) 10 پیوست 4 13 پرسشنامه محقق ساخته ویژگیهای جمعیت شناختی 13 پیوست5 14 فرمت جلسات غنی سازی روابط زناشویی 14 کاربرگها 29
فایل رایگان پروتکل درمانی افسردگی رویکرد سایکودراما یا روان نمایشگری | WORD
د فکری نقش داشته اند، که عبارتند از: افکار اقتصادی، اجتماعی، زیستی، روان تحلیلی، روانشناختی، وجود گرایی، جامعه شناسی و روان نمایشی اجتماعی (همان منبع). سایکو دراما با روان درمانی گروهی و گروه سنجی یک مثلث را تشکیل می دهد و می توان آن را اینگونه تعریف کرد: « عملی که با استفاده از ارزشهای نمایشی بدنبال حقیقت است.» (مورینو، 1946). شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری CBT | WORD
ست ندارید انجام دهید. قدرت" رفتار درمانی شناختی" در این است که شما می توانید همچنان به تمرین و توسعه مهارت های خود حتی پس ازپایان جلسات روان درمانی ادامه دهید. این امرمیتواند یک نوع مانع و روش محافظتی برای بروز مشکلات روانی درآینده باشد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی کاهش علایم افسردگی اساسی مبتنی بر پردازش اطلاعات | WORD
فتار درونی افراد و بازسازی آنها نیز متمرکز شد. گفتار درونی موجب آگاهی ما از تجاربمان میشود و هیجانها، افکار، نگرشها، انگیزهها و احساسهای بدنی و سایر ویژگیهای شخصیتی مثل رفتار، ظاهر وصفات خود را شناسایی و پردازش میکنیم که در این بسته از تکنیکهای مرتبط استفاده خواهیم کرد که به تفضیل در ذیل بدان اشاره خواهیم کرد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی کاهش علایم افسردگی اساسی مبتنی بر درمان شناختی رفتاری CBT | WORD
سطح خودکار؛ ب) هوشیاری که شامل نظارت فعالانه تجربه شناختی است؛ پ) سطح فراشناخت که پردازش فکری سطح بالاست و شامل توانایی فعال و دقیق تحلیل حافظه و آگاهی هوشیارانه است. مطابق این مدل شناختها در تمامی سطوح به صورت کلامی قابل فراخوانی به هوشیاری با کمترین تلاش هستند (سالاس ایورت و فلگویس،2002). شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی مدیریت و کنترل خشم با رویکرد شناختی رفتاری CBT | WORD
ای منفی طولانی مدت این رفتارها به مراتب بیشتر از منافع کوتاه مدت آنهاست.( برای مثال پدری که به تهدید و خشونت فرزندش را به کاری مجبور می کند، به ظاهر و در کوتاه مدت به اهداف خویش رسیده است ولی در بلند مدت تنفر و دوری عاطفی را فرزندش را مشاهده خواهد کرد.) شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی منابع شناخت خود | WORD
فایل رایگان پروتکل درمانی و برنامه آموزشی منابع تکوین خود | WORD
د در رابطه با اتمام این جملات توسط هر عضو گروه اظهار نظر کنند. در قسمت دوم جلسه،مشاور یا روانشناس ضمن توضیح منابع تکوین خود از دیدگاه شونمن(1984،1981) برای اعضای گروه به طور واضح و مثالهای واضح و با مثالهای عینی و قابل فهم،برای اعضای گروه تکلیفی جهت انجام در خانه مشخص می کند تا هر یک انجام داده و برای جلسه بعد آورده شود. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی فراشناختی کاهش اضطراب و افسردگی جراحی و عمل زیبایی | WORD
است که در آن فرد احساس غم، عدم لذت و دلسردی کرده و قادر نیست مسرت و خوشی را احساس نماید. بدون در نظر گرفتن نژاد و طبقه و موفقیت اجتماعی، اقسردگی میتواند در هر فردی بروز نماید. علائم خاص آن عدم رضایت، از دست دادن انرژی، علایق، اعتماد به نفس پایین، احساس غم و گناه، تغییر در اشتها و الگوی خواب است (Smith, 2003). شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی فراشناختی گروهی در 8 جلسه 60 دقیقه ای | WORD
ن بی نظمی هیجانی. جلسه دوم معرفی بیماری و ترسیم نمودار فراشناختی آن، معرفی منطق درمان شناختی و تعیین اهداف درمانی، شناسایی و الگوی فراشناختی، فراخوانی شناختواره های منفی. جلسه سوم آموزش تکنیک فاصله گرفتن از ذهن آگاهی (بیماران یاد بگیرند که با افکار هم چون ابری در ذهن خود برخورد کنند، چنانچه نیاز به پردازش نداشته باشد). شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی اثر آموزش راهبردهای فراشناختی بر یادگیری | WORD
تعیین سرعت خواندن، پیش بینی زمان لازم برای مطالعه، انتخاب راهبرد، سطوح مختلف خواندن از لحاظ سرعت ارائه شد . جلسه سوم: راهبردهای کنترل و نظارت در ارزشیابی پیشرفت، نظارت برتوجه، طرح سؤال در ضمن مطالعه و یادگیری، روش های طرح سؤال، کنترل زمان، کنترل سرعت خواندن روش علامت گذاری در حین خواندن آموزش داده شد . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی ابراز وجود | WORD
ی در آن موقعیت ها. . . . جلسه ی سوم: مرور مختصر جلسه ی قبل،گزارش تكلیف جلسه ی قبل توسط افراد و دادن بازخورد، بحث در خصوص رفتارهای مبتنی بر ابراز وجود و رفتارهای جایگزین به عنوان مثال، بحث در خصوص انواع مختلف رفتارو روش های كنار آمدن با تغییر، دادن تكلیف جهت تشخیص رفتار جرأت ورزانه و غیر جرأت ورزانه پرخاشگرانه و منفعل. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی جرات ورزی | WORD
سه ی سوم: مرور مختصر جلسه ی قبل،گزارش تكلیف جلسه ی قبل توسط افراد و دادن بازخورد، بحث در خصوص رفتارهای مبتنی بر ابراز وجود و رفتارهای جایگزین به عنوان مثال، بحث در خصوص انواع مختلف رفتارو روش های كنار آمدن با تغییر، دادن تكلیف جهت تشخیص رفتار جرأت ورزانه و غیر جرأت ورزانه پرخاشگرانه و منفعل. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.