فایل رایگان پروتکل درمانی افسردگی با هستی شناسی اسلامی | WORD
آن جلسه مطرح شد و اعضای گروه به بحث و تبادل نظر پرداختند. مطالب در پایان هر جلسه، جمعبندی شده و تمارینی برای جلسه بعد به آنها دادهشد. پژوهشگر تلاش کردهاست برای ارائه الگوی مداخله در حیطه اهداف، فنون درمانی و تمارین از مفاهیم و روشهای توصیهشده در قرآن کریم و کتب معتبر اسلامی همچون نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بهره بگیرد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه | WORD
شادمانی زناشویی(MHS) 2 پیوست2 4 پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ (ENRICH) 4 پیوست3 10 فرم تجدید نطر شده مقیاس سازگاری زناشویی(RDAS) 10 پیوست 4 13 پرسشنامه محقق ساخته ویژگیهای جمعیت شناختی 13 پیوست5 14 فرمت جلسات غنی سازی روابط زناشویی 14 کاربرگها 29
فایل رایگان پروتکل درمانی افسردگی رویکرد سایکودراما یا روان نمایشگری | WORD
ن رویکرد، هشت روند فکری نقش داشته اند، که عبارتند از: افکار اقتصادی، اجتماعی، زیستی، روان تحلیلی، روانشناختی، وجود گرایی، جامعه شناسی و روان نمایشی اجتماعی (همان منبع). سایکو دراما با روان درمانی گروهی و گروه سنجی یک مثلث را تشکیل می دهد و می توان آن را اینگونه تعریف کرد: « عملی که با استفاده از ارزشهای نمایشی بدنبال حقیقت است.» (مورینو، 1946). شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی افسردگی با رویکرد شناختی رفتاری CBT | WORD
ا کارهایی شما دوست ندارید انجام دهید. قدرت" رفتار درمانی شناختی" در این است که شما می توانید همچنان به تمرین و توسعه مهارت های خود حتی پس ازپایان جلسات روان درمانی ادامه دهید. این امرمیتواند یک نوع مانع و روش محافظتی برای بروز مشکلات روانی درآینده باشد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی کاهش علایم افسردگی اساسی مبتنی بر پردازش اطلاعات | WORD
پذیرد میتوان بر گفتار درونی افراد و بازسازی آنها نیز متمرکز شد. گفتار درونی موجب آگاهی ما از تجاربمان میشود و هیجانها، افکار، نگرشها، انگیزهها و احساسهای بدنی و سایر ویژگیهای شخصیتی مثل رفتار، ظاهر وصفات خود را شناسایی و پردازش میکنیم که در این بسته از تکنیکهای مرتبط استفاده خواهیم کرد که به تفضیل در ذیل بدان اشاره خواهیم کرد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی کاهش علایم افسردگی اساسی مبتنی بر درمان شناختی رفتاری CBT | WORD
هوشیار،غیرارادی، سطح خودکار؛ ب) هوشیاری که شامل نظارت فعالانه تجربه شناختی است؛ پ) سطح فراشناخت که پردازش فکری سطح بالاست و شامل توانایی فعال و دقیق تحلیل حافظه و آگاهی هوشیارانه است. مطابق این مدل شناختها در تمامی سطوح به صورت کلامی قابل فراخوانی به هوشیاری با کمترین تلاش هستند (سالاس ایورت و فلگویس،2002). شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی مدیریت و کنترل خشم با رویکرد شناختی رفتاری CBT | WORD
نش ها، اما پیامدهای منفی طولانی مدت این رفتارها به مراتب بیشتر از منافع کوتاه مدت آنهاست.( برای مثال پدری که به تهدید و خشونت فرزندش را به کاری مجبور می کند، به ظاهر و در کوتاه مدت به اهداف خویش رسیده است ولی در بلند مدت تنفر و دوری عاطفی را فرزندش را مشاهده خواهد کرد.) شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی منابع شناخت خود | WORD
فایل رایگان پروتکل درمانی و برنامه آموزشی منابع تکوین خود | WORD
عضای گروه می توانند در رابطه با اتمام این جملات توسط هر عضو گروه اظهار نظر کنند. در قسمت دوم جلسه،مشاور یا روانشناس ضمن توضیح منابع تکوین خود از دیدگاه شونمن(1984،1981) برای اعضای گروه به طور واضح و مثالهای واضح و با مثالهای عینی و قابل فهم،برای اعضای گروه تکلیفی جهت انجام در خانه مشخص می کند تا هر یک انجام داده و برای جلسه بعد آورده شود. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی فراشناختی کاهش اضطراب و افسردگی جراحی و عمل زیبایی | WORD
گی نوعی اختلال خلق است که در آن فرد احساس غم، عدم لذت و دلسردی کرده و قادر نیست مسرت و خوشی را احساس نماید. بدون در نظر گرفتن نژاد و طبقه و موفقیت اجتماعی، اقسردگی میتواند در هر فردی بروز نماید. علائم خاص آن عدم رضایت، از دست دادن انرژی، علایق، اعتماد به نفس پایین، احساس غم و گناه، تغییر در اشتها و الگوی خواب است (Smith, 2003). شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی فراشناختی گروهی در 8 جلسه 60 دقیقه ای | WORD
فراشناختی به عنوان بی نظمی هیجانی. جلسه دوم معرفی بیماری و ترسیم نمودار فراشناختی آن، معرفی منطق درمان شناختی و تعیین اهداف درمانی، شناسایی و الگوی فراشناختی، فراخوانی شناختواره های منفی. جلسه سوم آموزش تکنیک فاصله گرفتن از ذهن آگاهی (بیماران یاد بگیرند که با افکار هم چون ابری در ذهن خود برخورد کنند، چنانچه نیاز به پردازش نداشته باشد). شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی اثر آموزش راهبردهای فراشناختی بر یادگیری | WORD
ن سطح دشواری متن، تعیین سرعت خواندن، پیش بینی زمان لازم برای مطالعه، انتخاب راهبرد، سطوح مختلف خواندن از لحاظ سرعت ارائه شد . جلسه سوم: راهبردهای کنترل و نظارت در ارزشیابی پیشرفت، نظارت برتوجه، طرح سؤال در ضمن مطالعه و یادگیری، روش های طرح سؤال، کنترل زمان، کنترل سرعت خواندن روش علامت گذاری در حین خواندن آموزش داده شد . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی ابراز وجود | WORD
نمود وعكس العمل وی در آن موقعیت ها. . . . جلسه ی سوم: مرور مختصر جلسه ی قبل،گزارش تكلیف جلسه ی قبل توسط افراد و دادن بازخورد، بحث در خصوص رفتارهای مبتنی بر ابراز وجود و رفتارهای جایگزین به عنوان مثال، بحث در خصوص انواع مختلف رفتارو روش های كنار آمدن با تغییر، دادن تكلیف جهت تشخیص رفتار جرأت ورزانه و غیر جرأت ورزانه پرخاشگرانه و منفعل. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی جرات ورزی | WORD
در آن موقعیت ها. جلسه ی سوم: مرور مختصر جلسه ی قبل،گزارش تكلیف جلسه ی قبل توسط افراد و دادن بازخورد، بحث در خصوص رفتارهای مبتنی بر ابراز وجود و رفتارهای جایگزین به عنوان مثال، بحث در خصوص انواع مختلف رفتارو روش های كنار آمدن با تغییر، دادن تكلیف جهت تشخیص رفتار جرأت ورزانه و غیر جرأت ورزانه پرخاشگرانه و منفعل. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی آموزش گروهی مهارت ابراز وجود و جرات ورزی | WORD
جرأت ورزانه. جلسه چهارم ارائه گزارش تکلیف جلسه قبل به کلاس و دادن پسخوراند، بحث در خصوص این که چرا خشم چیست؟ چرا خشمگین می شویم؟ آیا خشم مفید است؟ خشم می-تواند یک هیجان بسیار مخرب باشد، برخی علائم خشم پنهانی، چه وقت خشم خود را ابراز کنیم؟ تکلیف در خصوص حفظ آرامش و کنترل خشم در موقعیت های مختلف. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی راهبردهای حل مسئله جورج پولیا | WORD
ث 2 جلسه به آن اختصاص داده شد.ضمیمه ی ث) جلسه ی ششم: آشنایی فراگیران با مهارت های ضروری حل مسأله در کلاس درس. (ضمیمه ج ) جلسه ی هفتم: آشنایی فراگیران با اشتباهاتی که در حل مسائل با استفاده از روش چهار مرحله ای جورج پولیا مرتکب آن می شوند. (ضمیمه چ ) جلسه ی هشتم: مرور کلی جلسات قبل و حل تمرینات بیشتر ( ضمیمه ح) . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی شناختی رفتاری مدیریت خشم پاتریک ریلی و مایکل شاپ | WORD
ه در پاسخ به وقایع برانگیزاننده خشم نمایان می شوند. هنگامی که افراد خشمگین می شوند ممکن است وقایع را به شیوه خاصی تفسیر کنند. برای مثال، ممکن است نظر دیگران را انتقاد و رفتار دیگران را اهانت آمیز تلقی کنند. این تفسیر اشتباه «خودکلامی» است و باورهای ما در مورد جهان، مردم، مکان و چیزها را منعکس می کند. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی شناختی رفتاری CBT اختلالات جنسی | WORD
2-آموزش مهارت های تمرکز-توجه در این جلسه بعد از بررسی انجام تکلیف توسط درمانجو مهارت های تمرکز-توجه آموزش داده شد. در این مهارت ابتدا از درمانجویان خواسته شد تا بر یک شئ خاص توجه کنند و به دقت آنرا توصیف کنند سپس تمرکز خود را بر احساسات بدنی خود متمرکز کنند و آنها را بشناسند و بیان کنند. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی شناختی رفتاری CBT افزایش عزت نفس | WORD
یف آزمودنی ها بررسی و بازخورد فردی و گروهی داده می شد و در ادامه موضوع جلسه به صورت مشارکتی مورد بحث قرار می گرفت و توضیحات لازم داده می شد و در انتهای جلسه در ارتباط با موضوع جلسه دو سوال بازپاسخ به آزمودنی ها داده می شد و 10 دقیقه فرصت پاسخگویی داشتند و پس از جمع آوری،10 دقیقه در مورد سوالات به صورت گروهی بحث می شد و در انتها توضیحاتی اگر لازم بود داده می شد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی مشاوره گروهی هوش هیجانی | WORD
1 چکیده: 1 تعریف مفهوم استرس والدگری: 37 نظریه های استرس والدگری: 38 نظریه ی استرس والدین –کودک – روابط کودک و والدین : 38 نظریه ی تنش های روزمره : 39 1-کودک و نقش والدگری علل استرس: 42 2-ارزیابی استرس : 43 3-مکانیسم های سازگاری: 44 پرسشنامه هوش هیجانی: 55
فایل رایگان پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع تدوین استانداردها: مسئله های مطرح از دیدگاه سیاسی | WORD
تدوین استانداردها: مسئله های مطرح از دیدگاه سیاسی " می باشد که در حجم 22 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
فایل رایگان پروتکل زوج درمانی شناختی رفتاری CBCT مشاوره گروهی | WORD
گران، سه روش اصلی ارزیابی بالینی هستند. nxفهرست مطالب 2-7- زوجدرمانی گروهی 2 2-4- رویکرد زوجدرمانی شناختی- رفتاری 6 2-5- فرآیند درمان در زوجدرمانی شناختی- رفتاری 8 2-6- مداخلات درمانی در زوج درمانی شناختی- رفتاری 8 مداخلات درمانی جهت تغییرات شناختی 9 تکنیکهای درمانشناختی 11 3-5- روش اجرای پژوهش 12 جلسات مشاوره گروهی پروتکل زوج درمانی شناختی رفتاری CBCT
فایل رایگان پروتکل درمانی آموزش مهارت های ارتباط موثر و جرات مندی | WORD
مون مذکور بر روی گروه آزمایش اجراشد. آموزش مهارت های ارتباط مؤثر و جرأتمندی باعث افزایش میزان سازگاری دانشجویان دانشگاه ها می گردد. لذا پیشنهاد می شود تا با برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های ارتباط مؤثر و جرأتمندی در دوره های مختلف تحصیلی در دانشگاه ها، زمینه افزایش سازگاری اجتماعی دانشجویان را فراهم آورد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج اثربخشی آموزش ابراز وجود | WORD
واید و مضرات خشم، راه-های کنار آمدن با خشم، رهنمودهایی برای ابراز خشم، تکلیف در رابطه با کنار آمدن با خشم. جلسه ششم ارائه گزارش تکلیف جلسه قبل به کلاس و دادن پسخوراند، بحث در خصوص در خواست کردن، گفتن بله و نه، چرا نه گفتن مشکل است؟ چگونه با ابراز وجود بله بگوییم؟ دادن تکلیف برای بحث در جلسه بعد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل و بسته آموزشی روان درمانی حمایتی گروهی | WORD
روان درمانی حمایتی 4 1.7 تعریف گروه درمانی 13 1.8 عوامل حمایتی در روان درمانی گروهی 15 1.9 جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری 19 1.10 ابزارهای پژوهش 20 1.11 روش اجرای پژوهش 21 2 ابزار های پژوهش 23 2.1 پرسشنامه سازگاری بل 23 2.2 پرسشنامه امیدواری اشنایدر 36
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج جامع بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل | WORD
كردند كه رئوس جلسات به قرار زیر است : جلسه مقدماتی _ اجرای پیش آزمون و تعیین چارچوب جلسات جلسه اول _ آماده سازی و تعیین اهداف كلی مشاوره جلسه دوم _ آشنایی اعضا با یكدیگر و آگاهی ازشناختها بعنوان علل رفتار جلسه سوم _ شناسایی توالی میان شناخت ها و انگیزه ها جلسه چهارم _ ارزیابی و اصلاح شناخت ها ( معرفی فرمول ABC ) شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و طرحواره کاهش تعارض زناشویی | WORD
و یا رد می کنند 4-شناخت تفکر جایگزین یا متعادل محقق می شود.در جلسات پیشین به طور مختصراشاره ای شد ،به راهبردهای مقابله با طرحواه های ناسازگار که به شرح زیر است : 1-بازسازی شناختی 2-پیش بینی و آماده شدن با استفاده از تجسم ذهنی(مراقبه و ریلکسیشن) 3-تشخیص نشانه های اخطاری و اسنادهای بدبینانه 4-ایجاد وقفه (دور ساختن خود از موقعیت) 5-جرات آموزی شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل گروه درمانی به شیوه تحلیل رفتار متقابل TA | WORD
شده آمده است. nxفهرست مطالب تحلیل رفتار متقابل 2 تاریخچه تحلیل رفتار متقابل 3 تعریف تحلیل رفتار متقابل 4 فلسفه تحلیل رفتار متقابل 4 مبانی نظری تحلیل ارتباط محاورهای 5 روش آموزشی و مشاورهای درمانی جلسات تحلیل رفتار متقابل: 6 مقیاس سازگاری زن و شوهر 8 پرسش نامه ENRICH(انریچ) 13
فایل رایگان دستورالعمل و پروتکل درمانی اختلال افسردگی اساسی | WORD
ری مباحث جلسه قبل و گرفتن بازخورد؛ - تعیین هدف کلی و تعیین اهداف برای هریک از اعضای گروه؛ - تعیین تغییرات رفتاری برای دستیابی به اهداف تعیین شده؛ - طرح رابطه ی بین حالات خلقی و رفتاری؛ - نشان دادن رابطه بین فعالیت ها و خلق از نظر بهبود یا وخامت خلق؛ - دادن تکلف منزل به منظور انجام فعالیت و درجه بندی خلق. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر | WORD
غییر بحث می شود. جلسه دوم: شناسایی ماشه چکان ها هدف درمان: کنترل محرک: در این جلسه درباره مفهوم ماشه چکان ها بحث شد. مراجعان، تمرینی جهت تعیین ماشه چکان ها انجام دادند. اعضاء گروه درباره شیوه هایی که آن ها می توانند به طور موفقیت آمیز از ماشه چکان ها اجتناب نمایند یا آن ها را تغییر دهند بحث کردند. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.