فایل رایگان پروتکل درمانی فراشناختی گروهی در 8 جلسه 60 دقیقه ای | WORD
با باورهای فراشناختی به عنوان بی نظمی هیجانی. جلسه دوم معرفی بیماری و ترسیم نمودار فراشناختی آن، معرفی منطق درمان شناختی و تعیین اهداف درمانی، شناسایی و الگوی فراشناختی، فراخوانی شناختواره های منفی. جلسه سوم آموزش تکنیک فاصله گرفتن از ذهن آگاهی (بیماران یاد بگیرند که با افکار هم چون ابری در ذهن خود برخورد کنند، چنانچه نیاز به پردازش نداشته باشد). شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی اثر آموزش راهبردهای فراشناختی بر یادگیری | WORD
العه)، تعیین سطح دشواری متن، تعیین سرعت خواندن، پیش بینی زمان لازم برای مطالعه، انتخاب راهبرد، سطوح مختلف خواندن از لحاظ سرعت ارائه شد . جلسه سوم: راهبردهای کنترل و نظارت در ارزشیابی پیشرفت، نظارت برتوجه، طرح سؤال در ضمن مطالعه و یادگیری، روش های طرح سؤال، کنترل زمان، کنترل سرعت خواندن روش علامت گذاری در حین خواندن آموزش داده شد . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی ابراز وجود | WORD
زانه عمل می نمود وعكس العمل وی در آن موقعیت ها. . . . جلسه ی سوم: مرور مختصر جلسه ی قبل،گزارش تكلیف جلسه ی قبل توسط افراد و دادن بازخورد، بحث در خصوص رفتارهای مبتنی بر ابراز وجود و رفتارهای جایگزین به عنوان مثال، بحث در خصوص انواع مختلف رفتارو روش های كنار آمدن با تغییر، دادن تكلیف جهت تشخیص رفتار جرأت ورزانه و غیر جرأت ورزانه پرخاشگرانه و منفعل. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی جرات ورزی | WORD
س العمل وی در آن موقعیت ها. جلسه ی سوم: مرور مختصر جلسه ی قبل،گزارش تكلیف جلسه ی قبل توسط افراد و دادن بازخورد، بحث در خصوص رفتارهای مبتنی بر ابراز وجود و رفتارهای جایگزین به عنوان مثال، بحث در خصوص انواع مختلف رفتارو روش های كنار آمدن با تغییر، دادن تكلیف جهت تشخیص رفتار جرأت ورزانه و غیر جرأت ورزانه پرخاشگرانه و منفعل. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی آموزش گروهی مهارت ابراز وجود و جرات ورزی | WORD
زانه و غیر جرأت ورزانه. جلسه چهارم ارائه گزارش تکلیف جلسه قبل به کلاس و دادن پسخوراند، بحث در خصوص این که چرا خشم چیست؟ چرا خشمگین می شویم؟ آیا خشم مفید است؟ خشم می-تواند یک هیجان بسیار مخرب باشد، برخی علائم خشم پنهانی، چه وقت خشم خود را ابراز کنیم؟ تکلیف در خصوص حفظ آرامش و کنترل خشم در موقعیت های مختلف. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی راهبردهای حل مسئله جورج پولیا | WORD
نی بودن مبحث 2 جلسه به آن اختصاص داده شد.ضمیمه ی ث) جلسه ی ششم: آشنایی فراگیران با مهارت های ضروری حل مسأله در کلاس درس. (ضمیمه ج ) جلسه ی هفتم: آشنایی فراگیران با اشتباهاتی که در حل مسائل با استفاده از روش چهار مرحله ای جورج پولیا مرتکب آن می شوند. (ضمیمه چ ) جلسه ی هشتم: مرور کلی جلسات قبل و حل تمرینات بیشتر ( ضمیمه ح) . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی شناختی رفتاری مدیریت خشم پاتریک ریلی و مایکل شاپ | WORD
اره دارند که در پاسخ به وقایع برانگیزاننده خشم نمایان می شوند. هنگامی که افراد خشمگین می شوند ممکن است وقایع را به شیوه خاصی تفسیر کنند. برای مثال، ممکن است نظر دیگران را انتقاد و رفتار دیگران را اهانت آمیز تلقی کنند. این تفسیر اشتباه «خودکلامی» است و باورهای ما در مورد جهان، مردم، مکان و چیزها را منعکس می کند. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی شناختی رفتاری CBT اختلالات جنسی | WORD
نجام تکلیف 2-آموزش مهارت های تمرکز-توجه در این جلسه بعد از بررسی انجام تکلیف توسط درمانجو مهارت های تمرکز-توجه آموزش داده شد. در این مهارت ابتدا از درمانجویان خواسته شد تا بر یک شئ خاص توجه کنند و به دقت آنرا توصیف کنند سپس تمرکز خود را بر احساسات بدنی خود متمرکز کنند و آنها را بشناسند و بیان کنند. . . . شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی شناختی رفتاری CBT افزایش عزت نفس | WORD
د و سپس تکالیف آزمودنی ها بررسی و بازخورد فردی و گروهی داده می شد و در ادامه موضوع جلسه به صورت مشارکتی مورد بحث قرار می گرفت و توضیحات لازم داده می شد و در انتهای جلسه در ارتباط با موضوع جلسه دو سوال بازپاسخ به آزمودنی ها داده می شد و 10 دقیقه فرصت پاسخگویی داشتند و پس از جمع آوری،10 دقیقه در مورد سوالات به صورت گروهی بحث می شد و در انتها توضیحاتی اگر لازم بود داده می شد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج آموزشی مشاوره گروهی هوش هیجانی | WORD
هوش هیجانی 1 چکیده: 1 تعریف مفهوم استرس والدگری: 37 نظریه های استرس والدگری: 38 نظریه ی استرس والدین –کودک – روابط کودک و والدین : 38 نظریه ی تنش های روزمره : 39 1-کودک و نقش والدگری علل استرس: 42 2-ارزیابی استرس : 43 3-مکانیسم های سازگاری: 44 پرسشنامه هوش هیجانی: 55
فایل رایگان پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع تدوین استانداردها: مسئله های مطرح از دیدگاه سیاسی | WORD
ب با موضوع " تدوین استانداردها: مسئله های مطرح از دیدگاه سیاسی " می باشد که در حجم 22 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
فایل رایگان پروتکل زوج درمانی شناختی رفتاری CBCT مشاوره گروهی | WORD
توسط درمانگران، سه روش اصلی ارزیابی بالینی هستند. nxفهرست مطالب 2-7- زوجدرمانی گروهی 2 2-4- رویکرد زوجدرمانی شناختی- رفتاری 6 2-5- فرآیند درمان در زوجدرمانی شناختی- رفتاری 8 2-6- مداخلات درمانی در زوج درمانی شناختی- رفتاری 8 مداخلات درمانی جهت تغییرات شناختی 9 تکنیکهای درمانشناختی 11 3-5- روش اجرای پژوهش 12 جلسات مشاوره گروهی پروتکل زوج درمانی شناختی رفتاری CBCT
فایل رایگان پروتکل درمانی آموزش مهارت های ارتباط موثر و جرات مندی | WORD
پیگیری، آزمون مذکور بر روی گروه آزمایش اجراشد. آموزش مهارت های ارتباط مؤثر و جرأتمندی باعث افزایش میزان سازگاری دانشجویان دانشگاه ها می گردد. لذا پیشنهاد می شود تا با برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های ارتباط مؤثر و جرأتمندی در دوره های مختلف تحصیلی در دانشگاه ها، زمینه افزایش سازگاری اجتماعی دانشجویان را فراهم آورد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج اثربخشی آموزش ابراز وجود | WORD
ث در خصوص فواید و مضرات خشم، راه-های کنار آمدن با خشم، رهنمودهایی برای ابراز خشم، تکلیف در رابطه با کنار آمدن با خشم. جلسه ششم ارائه گزارش تکلیف جلسه قبل به کلاس و دادن پسخوراند، بحث در خصوص در خواست کردن، گفتن بله و نه، چرا نه گفتن مشکل است؟ چگونه با ابراز وجود بله بگوییم؟ دادن تکلیف برای بحث در جلسه بعد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل و بسته آموزشی روان درمانی حمایتی گروهی | WORD
مانی 3 1.6 روان درمانی حمایتی 4 1.7 تعریف گروه درمانی 13 1.8 عوامل حمایتی در روان درمانی گروهی 15 1.9 جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری 19 1.10 ابزارهای پژوهش 20 1.11 روش اجرای پژوهش 21 2 ابزار های پژوهش 23 2.1 پرسشنامه سازگاری بل 23 2.2 پرسشنامه امیدواری اشنایدر 36
فایل رایگان پروتکل درمانی و پکیج جامع بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل | WORD
گروهی شركت كردند كه رئوس جلسات به قرار زیر است : جلسه مقدماتی _ اجرای پیش آزمون و تعیین چارچوب جلسات جلسه اول _ آماده سازی و تعیین اهداف كلی مشاوره جلسه دوم _ آشنایی اعضا با یكدیگر و آگاهی ازشناختها بعنوان علل رفتار جلسه سوم _ شناسایی توالی میان شناخت ها و انگیزه ها جلسه چهارم _ ارزیابی و اصلاح شناخت ها ( معرفی فرمول ABC ) شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و طرحواره کاهش تعارض زناشویی | WORD
ار را تایید و یا رد می کنند 4-شناخت تفکر جایگزین یا متعادل محقق می شود.در جلسات پیشین به طور مختصراشاره ای شد ،به راهبردهای مقابله با طرحواه های ناسازگار که به شرح زیر است : 1-بازسازی شناختی 2-پیش بینی و آماده شدن با استفاده از تجسم ذهنی(مراقبه و ریلکسیشن) 3-تشخیص نشانه های اخطاری و اسنادهای بدبینانه 4-ایجاد وقفه (دور ساختن خود از موقعیت) 5-جرات آموزی شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل گروه درمانی به شیوه تحلیل رفتار متقابل TA | WORD
یل خریداری شده آمده است. nxفهرست مطالب تحلیل رفتار متقابل 2 تاریخچه تحلیل رفتار متقابل 3 تعریف تحلیل رفتار متقابل 4 فلسفه تحلیل رفتار متقابل 4 مبانی نظری تحلیل ارتباط محاورهای 5 روش آموزشی و مشاورهای درمانی جلسات تحلیل رفتار متقابل: 6 مقیاس سازگاری زن و شوهر 8 پرسش نامه ENRICH(انریچ) 13
فایل رایگان دستورالعمل و پروتکل درمانی اختلال افسردگی اساسی | WORD
منزل، پیگیری مباحث جلسه قبل و گرفتن بازخورد؛ - تعیین هدف کلی و تعیین اهداف برای هریک از اعضای گروه؛ - تعیین تغییرات رفتاری برای دستیابی به اهداف تعیین شده؛ - طرح رابطه ی بین حالات خلقی و رفتاری؛ - نشان دادن رابطه بین فعالیت ها و خلق از نظر بهبود یا وخامت خلق؛ - دادن تکلف منزل به منظور انجام فعالیت و درجه بندی خلق. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر | WORD
مدل مراحل تغییر بحث می شود. جلسه دوم: شناسایی ماشه چکان ها هدف درمان: کنترل محرک: در این جلسه درباره مفهوم ماشه چکان ها بحث شد. مراجعان، تمرینی جهت تعیین ماشه چکان ها انجام دادند. اعضاء گروه درباره شیوه هایی که آن ها می توانند به طور موفقیت آمیز از ماشه چکان ها اجتناب نمایند یا آن ها را تغییر دهند بحث کردند. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی و آموزش مهارتهای خودآگاهی و حل مسئله | WORD
نها در مورد روند جلسه نظر خواهی شد. تکلیف: به گذشته خود فکر کنید درخت توانمندی رسم کنید ونقاط ضعف و قوت رفتارتان را ارزیابی کنید و توضیح دهید از حقوق و مسئولیت خود آگاه هستید. و سپس تا کنون برای حل مشکلات از چه راهکار هایی استفاده کرده اید وتصمیماتی را که در طول هفته گذشته برای حل مشکلات گرفته اید nxفهرست کنید. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان پروتکل درمانی آموزش تحمل پریشانی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک | WORD
ل پریشانی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک به صورت 8 جلسه ی گروهی 45 دقیقه ای برگزار شد. در طی هر جلسه تکنیک های خاصی به صورت قلم و كاغذی به افراد آموزش داده می شد. تکنیک های آموزش داده شده در هر جلسه به عنوان تکنیک خانگی تا جلسه بعد ارائه و در ابتدای جلسه بعدی پس از مرور تکالیف خانگی و بر طرف كردن اشکالات، تکنیک جدید آموزش داده می شد. شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.
فایل رایگان راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 | WORD
تعداد 248 صفحه pdf توضیحات کامل : nx تالیف آتناسیوس پاپولیس - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله های متغیر های تصادفی آمار مفاهیم کلی گام های تصادفی و کاربردهای دیگر نمایش طیفی تخمین طیف تخمین میانگین مربع آنتروپی زنجیرهای مارکوف فرآیندهای مارکوف و نظریه صف
فایل رایگان جزوه تکنولوژی و خواص فیزیکی الیاف | WORD
لیاف نیمه بازیافته مقایسه الیاف ریون و سلولز استات تئوری تشمیل لیف در خشک ریسی مزایا و معایب خشک ریسی ذوب ریسی الیاف پلی امید مقایسه نایلون 6 و نایلون 6و6 اجزای یک واحد تولیدی اصلاح نایلون 3 مقایسه خواص نایلون ها انواع پلی استر الیاف ویژه سه مرحله تولید پلی یورتانی الیاف کربن مراحل تبدیل الیاف pan به الیاف کربن الیاف بور و سیلیکون کاربید اکسیداسیون
فایل رایگان راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 | WORD
تعداد 248 صفحه pdf توضیحات کامل : nx تالیف آتناسیوس پاپولیس - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله های متغیر های تصادفی آمار مفاهیم کلی گام های تصادفی و کاربردهای دیگر نمایش طیفی تخمین طیف تخمین میانگین مربع آنتروپی زنجیرهای مارکوف فرآیندهای مارکوف و نظریه صف
فایل رایگان جزوه تکنولوژی و خواص فیزیکی الیاف | WORD
لیاف نیمه بازیافته مقایسه الیاف ریون و سلولز استات تئوری تشمیل لیف در خشک ریسی مزایا و معایب خشک ریسی ذوب ریسی الیاف پلی امید مقایسه نایلون 6 و نایلون 6و6 اجزای یک واحد تولیدی اصلاح نایلون 3 مقایسه خواص نایلون ها انواع پلی استر الیاف ویژه سه مرحله تولید پلی یورتانی الیاف کربن مراحل تبدیل الیاف pan به الیاف کربن الیاف بور و سیلیکون کاربید اکسیداسیون
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق لکنت زبان 57 صفحه | WORD
س44 2-2-6-5 روش آرام-سازی45 2-2-6-6 خواب درمانی45 2-2-6-7 رفتار درمانی45 2-2-6-8 درمان ها تنبیهی و تشویقی46 2-2-6-9 درمان های عامیانه46 2-2-6-10 درمان جراحی46 2-2-6-11 استفاده از شوک الکتریکی47 2-2-6-12 درمان تنبیهی مدرن47 پیشینه تحقیق داخلی و خارجی در مورد لکنت منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش لکنت زبان | WORD
د القایی43 2-2-6-4 روش جویدن تنفس44 2-2-6-5 روش آرام-سازی45 2-2-6-6 خواب درمانی45 2-2-6-7 رفتار درمانی45 2-2-6-8 درمان ها تنبیهی و تشویقی46 2-2-6-9 درمان های عامیانه46 2-2-6-10 درمان جراحی46 2-2-6-11 استفاده از شوک الکتریکی47 2-2-6-12 درمان تنبیهی مدرن47 پیشینه تحقیق داخلی و خارجی در مورد لکنت منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پیشینه نظری و فصل دوم لکنت زبان | WORD
ن تنفس44 2-2-6-5 روش آرام-سازی45 2-2-6-6 خواب درمانی45 2-2-6-7 رفتار درمانی45 2-2-6-8 درمان ها تنبیهی و تشویقی46 2-2-6-9 درمان های عامیانه46 2-2-6-10 درمان جراحی46 2-2-6-11 استفاده از شوک الکتریکی47 2-2-6-12 درمان تنبیهی مدرن47 پیشینه تحقیق داخلی و خارجی در مورد لکنت منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان ادبیات نظری و پیشینه تجربی لکنت زبان | WORD
تنفس44 2-2-6-5 روش آرام-سازی45 2-2-6-6 خواب درمانی45 2-2-6-7 رفتار درمانی45 2-2-6-8 درمان ها تنبیهی و تشویقی46 2-2-6-9 درمان های عامیانه46 2-2-6-10 درمان جراحی46 2-2-6-11 استفاده از شوک الکتریکی47 2-2-6-12 درمان تنبیهی مدرن47 پیشینه تحقیق داخلی و خارجی در مورد لکنت منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی