فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش درمانی آواز- ملودیک 47 صفحه | WORD
2-1-4-5 روش موسیقی و تصویر هدایت شده20 2-1-5 موسیقی درمانی تکاملی 21 2-1-6 برتری نیمکره ای در درک موسیقی 22 2-1-7 موسیقی درمانی و عصب شناختی 23 2-1-8 کاربرد موسیقی درمانی 25 2-3-7 بررسی اجمالی پیشینه نظری و سوابق پژوهش منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش روش درمانی آواز- ملودیک | WORD
ش بالینی ارف نورلوک20 2-1-4-5 روش موسیقی و تصویر هدایت شده20 2-1-5 موسیقی درمانی تکاملی 21 2-1-6 برتری نیمکره ای در درک موسیقی 22 2-1-7 موسیقی درمانی و عصب شناختی 23 2-1-8 کاربرد موسیقی درمانی 25 2-3-7 بررسی اجمالی پیشینه نظری و سوابق پژوهش منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پیشینه نظری و فصل دوم روش درمانی آواز- ملودیک | WORD
نی ارف نورلوک20 2-1-4-5 روش موسیقی و تصویر هدایت شده20 2-1-5 موسیقی درمانی تکاملی 21 2-1-6 برتری نیمکره ای در درک موسیقی 22 2-1-7 موسیقی درمانی و عصب شناختی 23 2-1-8 کاربرد موسیقی درمانی 25 2-3-7 بررسی اجمالی پیشینه نظری و سوابق پژوهش منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق موسیقی درمانی 46 صفحه | WORD
ش بالینی ارف نورلوک20 2-1-4-5 روش موسیقی و تصویر هدایت شده20 2-1-5 موسیقی درمانی تکاملی 21 2-1-6 برتری نیمکره ای در درک موسیقی 22 2-1-7 موسیقی درمانی و عصب شناختی 23 2-1-8 کاربرد موسیقی درمانی 25 2-3-7 بررسی اجمالی پیشینه نظری و سوابق پژوهش منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش موسیقی درمانی | WORD
9 2-1-4-4 روش بالینی ارف نورلوک20 2-1-4-5 روش موسیقی و تصویر هدایت شده20 2-1-5 موسیقی درمانی تکاملی 21 2-1-6 برتری نیمکره ای در درک موسیقی 22 2-1-7 موسیقی درمانی و عصب شناختی 23 2-1-8 کاربرد موسیقی درمانی 25 2-3-7 بررسی اجمالی پیشینه نظری و سوابق پژوهش منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پیشینه نظری و فصل دوم موسیقی درمانی | WORD
دالکروز19 2-1-4-4 روش بالینی ارف نورلوک20 2-1-4-5 روش موسیقی و تصویر هدایت شده20 2-1-5 موسیقی درمانی تکاملی 21 2-1-6 برتری نیمکره ای در درک موسیقی 22 2-1-7 موسیقی درمانی و عصب شناختی 23 2-1-8 کاربرد موسیقی درمانی 25 2-3-7 بررسی اجمالی پیشینه نظری و سوابق پژوهش منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان ادبیات نظری و پیشینه تجربی موسیقی درمانی | WORD
نورلوک20 2-1-4-5 روش موسیقی و تصویر هدایت شده20 2-1-5 موسیقی درمانی تکاملی 21 2-1-6 برتری نیمکره ای در درک موسیقی 22 2-1-7 موسیقی درمانی و عصب شناختی 23 2-1-8 کاربرد موسیقی درمانی 25 2-3-7 بررسی اجمالی پیشینه نظری و سوابق پژوهش منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره موسیقی 46 صفحه | WORD
2-1-4-2 روش کودالی19 2-1-4-3 روش دالکروز19 2-1-4-4 روش بالینی ارف نورلوک20 2-1-4-5 روش موسیقی و تصویر هدایت شده20 2-1-5 موسیقی درمانی تکاملی 21 2-1-6 برتری نیمکره ای در درک موسیقی 22 2-1-7 موسیقی درمانی و عصب شناختی 23 2-1-8 کاربرد موسیقی درمانی 25 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان موسیقی درمانی در روانشناسی و تشریح مکاتب و تکنیک های آن | WORD
1 روش نوردوف و رابیگر18 2 1 4 2 روش کودالی19 2 1 4 3 روش دالکروز19 2 1 4 4 روش بالینی ارف نورلوک20 2 1 4 5 روش موسیقی و تصویر هدایت شده20 2 1 5 موسیقی درمانی تکاملی 21 2 1 6 برتری نیمکره ای در درک موسیقی 22 2 1 7 موسیقی درمانی و عصب شناختی 23 2 1 8 کاربرد موسیقی درمانی 25 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پرسشنامه مقیاس تجدید نظر شده اضطراب آشکار کودکان | WORD
فایل خریداری شده) و برای گویه های مربوط به دروغ سنجش از صفر تا 9 متغیر می باشد. نمره كمتر در مقیاس اضطراب بیانگر سطح پایین تر اضطراب و نمره كمتر در مقیاس دروغ سنج بیانگر میزان صداقت بیشتر آزمودنی در پاسخگویی به سوالات است. گویه های شماره 4، 8، 12،(در فایل خریداری شده)24، 32 و 36 مقیاس های دروغ سنج را تشكیل می دهند.
فایل رایگان پرسشنامه مقیاس تجدید نظر شده شدت لکنت کودکان ویراش سوم | WORD
نمره گذاری مقیاس تجدید نظر شده شدت لکنت کودکان ویراش سوم (SSI-3) برطبق این مقیاس، نمره10-6 به لكنت خیلی خفیف، نمره 11 -12به لكنت خفیف، نمره(در فایل خریداری شده) رو به متوسط، نمره 35-28 به لكنت شدید و نمره 36 به بالا به لكنت خیلی شدید اطلاق می گردد» (به نقل از زمانی و همکاران،1390).
فایل رایگان حل تعارضات زناشویی با دو رویکرد زوج درمانی عقلانی عاطفی و واقعیت درمانی | WORD
اشویی واقعیت درمانی ساخت یافته 2-2-9-6) مقایسه نظریه عقلانی- عاطفی و نظریه واقعیت درمانی 2-2-9-7) فنون واقعیت درمانی6 2-3) پیشینه پژوهشی 2-3-1) تحقیقات انجام شده در داخل كشور 2-3-2) تحقیقات انجام شده در خارج از كشور 2-3-3) جمع بندی و نتیجه گیری منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرین هوازی 52 صفحه | WORD
g) ه2-2-6-4. مزایا: 36 (h) 2-3-1-2. پژوهش های خارجی: 38 2-3-2. ورزش و سلامت روانی: (i) 2-3-2-1. پژوهش های داخلی: (j) 2-3-2-2. پژوهش های خارجی: 2-3-3. ورزش و عزت نفس: (k) 2-3-3-1. پژوهش های داخلی: (l) 2-3-3-2. پژوهش های خارجی: Article III. 2-4. نتیجه گیری: منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تمرین هوازی | WORD
2-2-6-4. مزایا: 36 (h) 2-3-1-2. پژوهش های خارجی: 38 2-3-2. ورزش و سلامت روانی: (i) 2-3-2-1. پژوهش های داخلی: (j) 2-3-2-2. پژوهش های خارجی: 2-3-3. ورزش و عزت نفس: (k) 2-3-3-1. پژوهش های داخلی: (l) 2-3-3-2. پژوهش های خارجی: Article III. 2-4. نتیجه گیری: منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرینات ایروبیک 51 صفحه | WORD
ا: 36 (h) 2-3-1-2. پژوهش های خارجی: 38 2-3-2. ورزش و سلامت روانی: (i) 2-3-2-1. پژوهش های داخلی: (j) 2-3-2-2. پژوهش های خارجی: 2-3-3. ورزش و عزت نفس: (k) 2-3-3-1. پژوهش های داخلی: (l) 2-3-3-2. پژوهش های خارجی: Article III. 2-4. نتیجه گیری: منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تمرینات ایروبیک | WORD
36 (h) 2-3-1-2. پژوهش های خارجی: 38 2-3-2. ورزش و سلامت روانی: (i) 2-3-2-1. پژوهش های داخلی: (j) 2-3-2-2. پژوهش های خارجی: 2-3-3. ورزش و عزت نفس: (k) 2-3-3-1. پژوهش های داخلی: (l) 2-3-3-2. پژوهش های خارجی: Article III. 2-4. نتیجه گیری: منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پیشینه نظری و فصل دوم تمرینات ایروبیک | WORD
6 (h) 2-3-1-2. پژوهش های خارجی: 38 2-3-2. ورزش و سلامت روانی: (i) 2-3-2-1. پژوهش های داخلی: (j) 2-3-2-2. پژوهش های خارجی: 2-3-3. ورزش و عزت نفس: (k) 2-3-3-1. پژوهش های داخلی: (l) 2-3-3-2. پژوهش های خارجی: Article III. 2-4. نتیجه گیری: منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان ادبیات نظری و پیشینه تجربی تمرینات ایروبیک | WORD
ه2-2-6-4. مزایا: 36 (h) 2-3-1-2. پژوهش های خارجی: 38 2-3-2. ورزش و سلامت روانی: (i) 2-3-2-1. پژوهش های داخلی: (j) 2-3-2-2. پژوهش های خارجی: 2-3-3. ورزش و عزت نفس: (k) 2-3-3-1. پژوهش های داخلی: (l) 2-3-3-2. پژوهش های خارجی: Article III. 2-4. نتیجه گیری: منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق جرم یا بزه 37 صفحه | WORD
ه های مختلف در زمینه ی علت شناسی جرم 14 بزهکاری زنان و اهمیت آن 18 خصوصیات بزهکاری زنان 20 پیشینه تحقیق 21 پژوهش های انجام شده در ایران 22 پژوهش های انجام شده در خارج از ایران 26 منابع 31 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش جرم یا بزه | WORD
ن: 14 دیدگاه های مختلف در زمینه ی علت شناسی جرم 14 بزهکاری زنان و اهمیت آن 18 خصوصیات بزهکاری زنان 20 پیشینه تحقیق 21 پژوهش های انجام شده در ایران 22 پژوهش های انجام شده در خارج از ایران 26 منابع 31 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پیشینه نظری و فصل دوم جرم یا بزه | WORD
تمندان و قدرتمندان: 14 دیدگاه های مختلف در زمینه ی علت شناسی جرم 14 بزهکاری زنان و اهمیت آن 18 خصوصیات بزهکاری زنان 20 پیشینه تحقیق 21 پژوهش های انجام شده در ایران 22 پژوهش های انجام شده در خارج از ایران 26 منابع 31 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بزهکاری زنان 36 صفحه | WORD
رتمندان: 14 دیدگاه های مختلف در زمینه ی علت شناسی جرم 14 بزهکاری زنان و اهمیت آن 18 خصوصیات بزهکاری زنان 20 پیشینه تحقیق 21 پژوهش های انجام شده در ایران 22 پژوهش های انجام شده در خارج از ایران 26 منابع 31 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان دیدگاه های مختلف علت شناسی جرم و ویژگی های بزهکاری زنان | WORD
زمینه ی علت شناسی جرم 14 بزهکاری زنان و اهمیت آن 18 خصوصیات بزهکاری زنان 20 پیشینه تحقیق 21 پژوهش های انجام شده در ایران 22 پژوهش های انجام شده در خارج از ایران 26 منابع 31 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکرد ارتباطی ستیر 49 صفحه | WORD
ظری و پیشینه پژوهش رویکرد ارتباطی ستیر - رویکرد ارتباطی ستیر27 2-1-2-1- سیر تاریخی و مبانی موثر بر دیدگاه ارتباطی ستیر32 2-1-2-2- نظریات ستیر درباره خانواده32 2-1-2-3- نقش ها در نظریه ستیر32 2-1-2-4- مفاهیم پایه ای نظریه ارتباطی ستیر35 پیشینه تحقیقات رویکرد ارتباطی ستیر در ایران و خارج منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکرد ارتباطی ستیر | WORD
ه تحقیق در مورد رویکرد ارتباطی ستیر - رویکرد ارتباطی ستیر27 2-1-2-1- سیر تاریخی و مبانی موثر بر دیدگاه ارتباطی ستیر32 2-1-2-2- نظریات ستیر درباره خانواده32 2-1-2-3- نقش ها در نظریه ستیر32 2-1-2-4- مفاهیم پایه ای نظریه ارتباطی ستیر35 پیشینه تحقیقات رویکرد ارتباطی ستیر در ایران و خارج منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق آزمون 43 صفحه | WORD
هش آزمون 2-6- تعریف آزمون 10 2-6-1- ویژگیهای اصلی یک آزمون خوب 12 2-6-2- ویژگیهای فرعی یک آزمون خوب 15 2-6-3- نظریه کلاسیک نمره واقعی 16 2-6-4- نظریه خصیصه مکنون 17 2-6-5- عناصر مورد نظر در تهیّه و استاندارد کردن آزمونها 18 پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی در مورد آزمون منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پیشینه تحقیق و مبانی نظری آزمون | WORD
یف آزمون 10 2-6-1- ویژگیهای اصلی یک آزمون خوب 12 2-6-2- ویژگیهای فرعی یک آزمون خوب 15 2-6-3- نظریه کلاسیک نمره واقعی 16 2-6-4- نظریه خصیصه مکنون 17 2-6-5- عناصر مورد نظر در تهیّه و استاندارد کردن آزمونها 18 پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی در مورد آزمون منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آزمون | WORD
پیشینه تحقیق آزمون 2-6- تعریف آزمون 10 2-6-1- ویژگیهای اصلی یک آزمون خوب 12 2-6-2- ویژگیهای فرعی یک آزمون خوب 15 2-6-3- نظریه کلاسیک نمره واقعی 16 2-6-4- نظریه خصیصه مکنون 17 2-6-5- عناصر مورد نظر در تهیّه و استاندارد کردن آزمونها 18 پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی در مورد آزمون منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پیشینه نظری و فصل دوم آزمون | WORD
ون 2-6- تعریف آزمون 10 2-6-1- ویژگیهای اصلی یک آزمون خوب 12 2-6-2- ویژگیهای فرعی یک آزمون خوب 15 2-6-3- نظریه کلاسیک نمره واقعی 16 2-6-4- نظریه خصیصه مکنون 17 2-6-5- عناصر مورد نظر در تهیّه و استاندارد کردن آزمونها 18 پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی در مورد آزمون منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان ادبیات نظری و پیشینه تجربی آزمون | WORD
ه پژوهش آزمون 2-6- تعریف آزمون 10 2-6-1- ویژگیهای اصلی یک آزمون خوب 12 2-6-2- ویژگیهای فرعی یک آزمون خوب 15 2-6-3- نظریه کلاسیک نمره واقعی 16 2-6-4- نظریه خصیصه مکنون 17 2-6-5- عناصر مورد نظر در تهیّه و استاندارد کردن آزمونها 18 پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی در مورد آزمون منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی