فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس تحصیلی دختران 65 صفحه | WORD
سترس تحصیلی دختران چارچوب پنداشتی: 16 استرس: 16 انواع استرس بر حسب علل ایجاد کننده آن 18 استرس تحصیلی 18 عوامل ایجاد کننده استرس تحصیلی 22 اثرات حاصل از استرس تحصیلی 24 استرس تحصیلی و دختران 25 آموزش مهارتهای هوش هیجانی و استرس تحصیلی: 27 نمودار1-2: چارچوب پنداشتی پژوهش 33 مروری بر مطالعات گذشته: 34 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استرس تحصیلی دختران | WORD
استرس تحصیلی دختران چارچوب پنداشتی: 16 استرس: 16 انواع استرس بر حسب علل ایجاد کننده آن 18 استرس تحصیلی 18 عوامل ایجاد کننده استرس تحصیلی 22 اثرات حاصل از استرس تحصیلی 24 استرس تحصیلی و دختران 25 آموزش مهارتهای هوش هیجانی و استرس تحصیلی: 27 نمودار1-2: چارچوب پنداشتی پژوهش 33 مروری بر مطالعات گذشته: 34 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان عوامل ایجاد کننده استرس تحصیلی دختران و بررسی اثرات آن | WORD
استرس تحصیلی چارچوب پنداشتی: 16 استرس: 16 انواع استرس بر حسب علل ایجاد کننده آن 18 استرس تحصیلی دختران 18 عوامل ایجاد کننده استرس تحصیلی دختران 22 اثرات حاصل از استرس تحصیلی دختران 24 استرس تحصیلی و دختران 25 آموزش مهارتهای هوش هیجانی و استرس تحصیلی دختران: 27 مروری بر مطالعات گذشته: 34 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق تربیت بدنی 30 صفحه | WORD
نظری و پیشینه پژوهش تربیت بدنی 2-10 تربیت بدنی 4 2-11 اهداف تربیت بدنی و ورزش 5 2-11-1 هدف تكامل جسمانی 5 2-11-2 هدف تكامل عصبی عضلانی 6 2-11-3 هدف تكامل شناختی 7 2-11-4 هدف تكامل عاطفی (احساسی) 7 2-12 محیط ورزشی مدارس 8 2- 13 مرور تحقیق 9 2-13-1 مرور تحقیقات داخلی 9 2-13-2 مرور تحقیقات خارجی 14 2-14 جمعبندی پیشینه 18 منابع 19 منابع داخلی: 19 منابع خارجی 24
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تربیت بدنی | WORD
تربیت بدنی 2-10 تربیت بدنی 4 2-11 اهداف تربیت بدنی و ورزش 5 2-11-1 هدف تكامل جسمانی 5 2-11-2 هدف تكامل عصبی عضلانی 6 2-11-3 هدف تكامل شناختی 7 2-11-4 هدف تكامل عاطفی (احساسی) 7 2-12 محیط ورزشی مدارس 8 2- 13 مرور تحقیق 9 2-13-1 مرور تحقیقات داخلی 9 2-13-2 مرور تحقیقات خارجی 14 2-14 جمعبندی پیشینه 18 منابع 19 منابع داخلی: 19 منابع خارجی 24
فایل رایگان پیشینه نظری و فصل دوم تربیت بدنی | WORD
5 2-11-1 هدف تكامل جسمانی 5 2-11-2 هدف تكامل عصبی عضلانی 6 2-11-3 هدف تكامل شناختی 7 2-11-4 هدف تكامل عاطفی (احساسی) 7 2-12 محیط ورزشی مدارس 8 2- 13 مرور تحقیق 9 2-13-1 مرور تحقیقات داخلی 9 2-13-2 مرور تحقیقات خارجی 14 2-14 جمعبندی پیشینه 18 منابع 19 منابع داخلی: 19 منابع خارجی 24 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان تحقیق کامل در مورد تربیت بدنی و ورزش | WORD
4 2-11 اهداف تربیت بدنی و ورزش 5 2-11-1 هدف تكامل جسمانی 5 2-11-2 هدف تكامل عصبی عضلانی 6 2-11-3 هدف تكامل شناختی 7 2-11-4 هدف تكامل عاطفی (احساسی) 7 2-12 محیط ورزشی مدارس 8 2- 13 مرور تحقیق 9 2-13-1 مرور تحقیقات داخلی 9 2-13-2 مرور تحقیقات خارجی 14 2-14 جمعبندی پیشینه 18 منابع 19 منابع داخلی: 19 منابع خارجی 24 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق روانشناسی مثبت گرا 30 صفحه | WORD
مطالب فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی مثبت گرا 1-1 تعریف روانشناسی مثبتگرا 8 1-2 اهداف اولیهی روانشناسی مثبتگرا 9 1-3 اصول و مفروضههای روانشناسی مثبتگرا 10 1-4 ابعاد روانشناسی مثبتگرا 10 1-5 پژوهشهای انجام شده در ارتباط با موضوع 12 2-17-1- پژوهش های انجام شده در كشور 12 2-17-2- پژوهش های خارجی 19 منابع 19 منابع داخلی: 19 منابع خارجی 24
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی مثبت گرا | WORD
دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره روانشناسی مثبت گرا 1-1 تعریف روانشناسی مثبتگرا 8 1-2 اهداف اولیهی روانشناسی مثبتگرا 9 1-3 اصول و مفروضههای روانشناسی مثبتگرا 10 1-4 ابعاد روانشناسی مثبتگرا 10 1-5 پژوهشهای انجام شده در ارتباط با موضوع 12 2-17-1- پژوهش های انجام شده در كشور 12 2-17-2- پژوهش های خارجی 19 منابع 19 منابع داخلی: 19 منابع خارجی 24
فایل رایگان پیشینه نظری و فصل دوم روانشناسی مثبت گرا | WORD
فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی مثبت گرا 1-1 تعریف روانشناسی مثبتگرا 8 1-2 اهداف اولیهی روانشناسی مثبتگرا 9 1-3 اصول و مفروضههای روانشناسی مثبتگرا 10 1-4 ابعاد روانشناسی مثبتگرا 10 1-5 پژوهشهای انجام شده در ارتباط با موضوع 12 2-17-1- پژوهش های انجام شده در كشور 12 2-17-2- پژوهش های خارجی 19 منابع 19 منابع داخلی: 19 منابع خارجی 24
فایل رایگان تبیین نقاط اشتراک و افتراق رویکرد تفکر انتقادی و مبانی تعلیم و تربیت اسلامی | WORD
اسلامی 2-3-2-1-3- مقایسه جهان شناسی در هر دو دیدگاه 2-3-2-2-مبانی انسان شناسی 2-3-2-2-1- انسان شناسی در رویکرد تفکر انتقادی 2-3-2-2-2- انسان شناسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی 2-3-2-2-3- مقایسه انسان شناسی در هر دو دیدگاه بخش: پیشینه پژوهش 2-4-1- تحقیقات انجام شده در ایران 2-4-2- تحقیقات انجام شده در خارج از ایران 2-4-3- تمایز تحقیق پیش رو از تحقیقات انجام شده منابع
فایل رایگان بررسی هستی شناسی و انسان شناسی در رویکرد تفکر اتقادی | WORD
رد تربیت اسلامی 2-3-2-1-3- مقایسه جهان شناسی در هر دو دیدگاه 2-3-2-2-مبانی انسان شناسی 2-3-2-2-1- انسان شناسی در رویکرد تفکر انتقادی 2-3-2-2-2- انسان شناسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی 2-3-2-2-3- مقایسه انسان شناسی در هر دو دیدگاه بخش: پیشینه پژوهش 2-4-1- تحقیقات انجام شده در ایران 2-4-2- تحقیقات انجام شده در خارج از ایران 2-4-3- تمایز تحقیق پیش رو از تحقیقات انجام شده منابع
فایل رایگان بررسی هستی شناسی و انسان شناسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی | WORD
-1-3- مقایسه جهان شناسی در هر دو دیدگاه 2-3-2-2-مبانی انسان شناسی 2-3-2-2-1- انسان شناسی در رویکرد تفکر انتقادی 2-3-2-2-2- انسان شناسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی 2-3-2-2-3- مقایسه انسان شناسی در هر دو دیدگاه بخش: پیشینه پژوهش 2-4-1- تحقیقات انجام شده در ایران 2-4-2- تحقیقات انجام شده در خارج از ایران 2-4-3- تمایز تحقیق پیش رو از تحقیقات انجام شده منابع
فایل رایگان پیشینه تحقیق و مبانی نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی 86 صفحه | WORD
ات در زمینه تعلیم و تربیت 2-1-34-مدارس شهری و روستایی 2-1-35-دستور العمل برای والدین در باره پیشرفت تحصیلی فرزندان 2-1-36- توصیه به والدین در مورد مقایسه دانش آموزان 2-1-37-مشکلات مرتبط با تکالیف مدرسه 2-1-38- نقش اولیاء در پیشرفت تحصیل كودكان 2-2-پیشینه تحقیق nxفهرست منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش پیشرفت تحصیلی | WORD
ومی 2-1-33- تحصیلات در زمینه تعلیم و تربیت 2-1-34-مدارس شهری و روستایی 2-1-35-دستور العمل برای والدین در باره پیشرفت تحصیلی فرزندان 2-1-36- توصیه به والدین در مورد مقایسه دانش آموزان 2-1-37-مشکلات مرتبط با تکالیف مدرسه 2-1-38- نقش اولیاء در پیشرفت تحصیل كودكان 2-2-پیشینه تحقیق nxفهرست منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پیشینه نظری و فصل دوم انگیزش پیشرفت تحصیلی | WORD
عمومی 2-1-33- تحصیلات در زمینه تعلیم و تربیت 2-1-34-مدارس شهری و روستایی 2-1-35-دستور العمل برای والدین در باره پیشرفت تحصیلی فرزندان 2-1-36- توصیه به والدین در مورد مقایسه دانش آموزان 2-1-37-مشکلات مرتبط با تکالیف مدرسه 2-1-38- نقش اولیاء در پیشرفت تحصیل كودكان 2-2-پیشینه تحقیق nxفهرست منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان نظریه های پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن | WORD
یلات عمومی 2-1-33- تحصیلات در زمینه تعلیم و تربیت 2-1-34-مدارس شهری و روستایی 2-1-35-دستور العمل برای والدین در باره پیشرفت تحصیلی فرزندان 2-1-36- توصیه به والدین در مورد مقایسه دانش آموزان 2-1-37-مشکلات مرتبط با تکالیف مدرسه 2-1-38- نقش اولیاء در پیشرفت تحصیل كودكان 2-2-پیشینه تحقیق nxفهرست منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مدل ها و نظریه های انگیزه پیشرفت و عوامل موثر بر انگیزش پیشرفت تحصیلی | WORD
عمومی 2-1-33- تحصیلات در زمینه تعلیم و تربیت 2-1-34-مدارس شهری و روستایی 2-1-35-دستور العمل برای والدین در باره پیشرفت تحصیلی فرزندان 2-1-36- توصیه به والدین در مورد مقایسه دانش آموزان 2-1-37-مشکلات مرتبط با تکالیف مدرسه 2-1-38- نقش اولیاء در پیشرفت تحصیل كودكان 2-2-پیشینه تحقیق nxفهرست منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان پروتکل درمانی لکنت زبان با روش درمانی آواز- ملودیک | WORD
................................................ شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است. nxفهرست مطالب 3-1 طرح تحقیق 3-2 جامعه پژوهشی 3-3 نمونه و شیوه نمونه-گیری 3-3-1 ملاک های ورود به پژوهش 3-3-2 ملاک های خروج از پژوهش 3-3-3 ملاحظات اخلاقی 3-4 ابزارهای سنجش و مداخله-گری 3-4-1 مقیاس تجدید نظر شده شدت لکنت کودکان3 (SSI-3) 3-4-2 مقیاس تجدید نظر شده اضطراب آشکار کودکان (RSMAS)7
فایل رایگان پروتکل درمانی و برنامه آموزشی مهارت های هوش هیجانی | WORD
ت تهیه کنید 55 خودتان را بیان کنید 55 یادبگیرید تا احساسات منفی خود را مدیریت کنید 55 از گوش دادن، درس بگیرید 56 مطالعه نشانههای غیرکلامی هیجانی 56 آیینه شدن شخصیتی را امتحان کنید 56 فرم رضایت آگاهانه شرکت درطرح تحقیقاتی 57 كدهای اخلاقی حفاظت از آزمودنی انسانی در پژوهش های علوم پزشكی 58
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع افسردگی 75 صفحه | WORD
2-3-1 پیشینه داخلی 84 2-3-2 پیشینه خارجی 87 2-4 جمعبندی و چهارچوب نظری تحقیق 89 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس در معلمان 69 صفحه | WORD
زایش روحیه کارکنان 83 2-3 پیشینه های پژوهش 84 2-3-1 پیشینه داخلی 84 2-3-2 پیشینه خارجی 87 2-4 جمعبندی و چهارچوب نظری تحقیق 89 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس معلمان زن 65 صفحه | WORD
ه کارکنان 83 2-3 پیشینه های پژوهش 84 2-3-1 پیشینه داخلی 84 2-3-2 پیشینه خارجی 87 2-4 جمعبندی و چهارچوب نظری تحقیق 89 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی معلمان زن 85 صفحه | WORD
ارکنان 83 2-3 پیشینه های پژوهش 84 2-3-1 پیشینه داخلی 84 2-3-2 پیشینه خارجی 87 2-4 جمعبندی و چهارچوب نظری تحقیق 89 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب معلمان زن 64 صفحه | WORD
رکنان 83 2-3 پیشینه های پژوهش 84 2-3-1 پیشینه داخلی 84 2-3-2 پیشینه خارجی 87 2-4 جمعبندی و چهارچوب نظری تحقیق 89 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های اضطراب 55 صفحه | WORD
وحیه کارکنان 83 2-3 پیشینه های پژوهش 84 2-3-1 پیشینه داخلی 84 2-3-2 پیشینه خارجی 87 2-4 جمعبندی و چهارچوب نظری تحقیق 89 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های افسردگی 79 صفحه | WORD
ایش روحیه کارکنان 83 2-3 پیشینه های پژوهش 84 2-3-1 پیشینه داخلی 84 2-3-2 پیشینه خارجی 87 2-4 جمعبندی و چهارچوب نظری تحقیق 89 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع درمان های افسردگی 72 صفحه | WORD
های پژوهش 84 2-3-1 پیشینه داخلی 84 2-3-2 پیشینه خارجی 87 2-4 جمعبندی و چهارچوب نظری تحقیق 89 منابع و مآخذ منابع فارسی منابع انگلیسی
فایل رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی | WORD
- عاطفی و نسبت به همدیگر دارای تفاوت های خاصی می باشند در واقع نه تنها هر فرد نسبت به افراد دیگر از نظر ابعاد مختلف جسمانی و ذهنی دارای تفاوت های ویژه ای است. حتی بین توانایی ها و استعدادهای مختلف (کلامی- فنی- هنری) هر فرد نیز تفاوت های مشهود موجود است از ترتیب دو فرد نسبت به از قبیل افراد دیگر استثنایی است و کلمه استثنایی به طور اعم و به معنای دقیق علمی خود نمی تواند فقط به گروه های خاصی از افراد جامعه اطلاق شود.
فایل رایگان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی | WORD
زان ممكن است دارای معلولیت ها و اختلالات گفتاری – رفتاری كه امروزه تحت عنوان دیر آموز یا دانش-آموزان با نیازمندی های ویژه تلقی می شوند و با توجه به نیازمندی های خاصشان در مدارس ویژه ( استثنایی ) تحصیل می كنند ( پیشنمازی 1371 ص281). این دانش آموزان انواع ناتوانی ها و مشكلات جسمی و روانی با خود و خانوادشان دارند. این گروه از دانش آموزان با همتایان عادی خود و به گفته بیدی (1381- ص179 ) به دلیل تجربه شكست ناشی از محدودیت های جسمی و ذهنی به رشد قابل قبولی رسیده اند.