فایل رایگان شناسايي و رتبه بندي عوامل تاثيرگذاربر مشارکت مشتريان در تجارت اجتماعي با رويکرد تصميم گيري چند معياره

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان شناسايي و رتبه بندي عوامل تاثيرگذاربر مشارکت مشتريان در تجارت اجتماعي با رويکرد تصميم گيري چند معياره :


سال انتشار : 1398

تعداد صفحات : 10

چکیده مقاله:

خرید و فروش یا داد و ستد یکی از نیازهای مهم جامعه می باشد، این نیاز در طول زمان پیشرفت های چشمگیری داشته است،امروزه اکثر فروشندگان سنتی به این نتیجه رسیده اند که برای فروش بهتر و عقب نماندن از قافله ی پیشرفت باید وارد دنیای الکترونیک و بازارهای آنلاین شوند.تجارت اجتماعی نوعی تجارت موفق الکترونیک است که اکثر شرکت های معتبر دنیا به آن روی آورده اند. در این پژوهش سعی شده با استفاده از داده های بدست آمده از نتایج نظر سنجی ها و بررسی مقالات و تحقیق هایی که در زمینه ی تجارت اجتماعی صورت گرفته، عوامل تاثیر گذار بر مشارکت مشتریان را شناسایی و با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره، آنها را تحلیل و مهم ترین عامل را معرفی کرده و نظریه ای در جهت بهبود عملکرد و فروش بازارهای تجاری آنلاین ارائه شود

لینک کمکی