فایل رایگان پاورپوینت هماهنگی

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان پاورپوینت هماهنگی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 12 اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :


1
هماهنگی
در تشكیل سازمان ، تقسیم كار وهماهنگ كردن واحدهای عملیاتی مهم است.
درسازمان های بزرگ بعلت كندی عمل ارتباط ، تقسیم كاروتفویض اختیارلزوم مكانیسم مشخص جهت هماهنگ كردن عملیات افراد را مشخص می كند. لذا دامنه تقسیم كارهرچند وسیعترباشدهماهنگی مشكل تراست.
2
هماهنگی Co Ordination
3
هماهنگی ووظایف ستاد:
تقویت ستادمركزی یك مجموعه بزرگ را هماهنگ می كند.
هماهنگی وحیطه نظارت:
هماهنگی درسایه ارتباط مستقیم وروابط مدیران باواحدهای تابعه و حدود نظارت در سازمان شكل می یابد.
4


لینک کمکی