فایل رایگان اثر عوامل قيمت، محصول، راحتي در مزاياي درک شده در شکل گيري نگرش و تمايل به خريد آنلاين (مطالعه موردي :کاربران اينستاگرام)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان اثر عوامل قيمت، محصول، راحتي در مزاياي درک شده در شکل گيري نگرش و تمايل به خريد آنلاين (مطالعه موردي :کاربران اينستاگرام) :


سال انتشار : 1398

تعداد صفحات : 17

چکیده مقاله:

شاید شما هم تا به حال از خود پرسیده باشید که چگونه می توانید از خود پرسیده باشید که چگونه می توانید از شبکه های اجتماعی در جهت توسعه کسب وکار خود استفاده کنید.در دنیای پرشتاب اطلاعات امروز، برای سبقت از رقیبان کاری فرصت زیادی نیست، به همین دلیل به بررسی برخی مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی پرمخاطب می پردازیم. شبکه های اجتماعی این روزها حرف اول را در محیط مجازی می زنند. شبکه هایی که حتی میزان بازدید و جذب کاربران جهانی از آنها به قدری زیاداست که کشورهای مختلف مجبور به وضع قوانینی برای استفاده کنندگان از این شبکه ها شده اند. بعضی از صاحبان کسب وکار هنوز هم هنگام تصمیم گیری در مورد رسانه های اجتماعی این احتیاط را دارند، و نگران هستند تمام پولی که صرف بازاریابی رسانه های اجتماعی می کنند بعد از فقط چند سال بی ثمر شود. آنها از مزایای فضای مجازی در رونق کسب و کار با شبکه های اجتماعی بی خبر هستند. در این مقاله، سعی گردیده است که از زوایای مختلفی مثبت فضای مجازی در بهبود و توسعه کسب و کار مطالبی ارایه گردد که قطعا برای تغییر نگاه در حوزه کسب و کار و مدیران در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب های فضای مجازی با رویکرد ایجابی مفید خواهد بود.

لینک کمکی