فایل رایگان بررسي شاخص هاي بازاريابي ويروسي و تاثير آن بر ارزش ويژه ي برند

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان بررسي شاخص هاي بازاريابي ويروسي و تاثير آن بر ارزش ويژه ي برند :


سال انتشار : 1398

تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

در محیط رقابتی امروزی بازار ها به شدت رقابتی شده است و شرکت ها باید به دنبال راهی باشند که بتوانند مشتریان بیشتری به سمت خود جذب کنند و سهم بازار بیشتری نسبت به رقبا به دست آورند.مدیران بازاریابی شرکت ها باید به دنبال ابزاری کارا و اثر بخش باشند که بتوانند با استفاده از آن ها با سرعت بیشتر و هزینه ی کمتر مصرف کنندگان بالقوه و باالفعل تحت تاثیر قرار دهند. یکی ازاین ابزارها ، بازاریابی ویروسی است. هدف این تحقیق فایل رایگان بررسي شاخص هاي بازاريابي ويروسي و تاثير آن بر ارزش ويژه ي برند است. در این تحقیق مطالعات و تحقیقات محققات پیشین مورد بررسی قرار گرفته شد.نتایج نشان می دهد بازاریای ویروسی قدرت بسیار بالایی در شهرت و موفقیت سازمان ها دارد.در عصر حاضر اگر سازمانی به بازاریابی ویروسی و نقش اینترنت در موفقت و رسیدن به برنامه های خود توجه نکند محکوم به شکست است. نتایج تحقیق حاضر نشان می دهد بازاریابی ویروسی تاثیر مثبت و معناداری بر برند و ارزش ویژه ی برند دارد.

لینک کمکی