فایل رایگان بررسي نقش مديريت راهبردي در بازاريابي املاک و مستغلات

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان بررسي نقش مديريت راهبردي در بازاريابي املاک و مستغلات :


سال انتشار : 1398

تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

بهبود و بهره وری و ارتقاء اثربخشی سازمان ها همواره یکی از اهداف اصلی سازمان ها بوده و برنامه ریزی راهبردی ابزار اصلی در نیل به این هدف می باشد. اصولا شرکت هایی موفق شرکت هایی هستند که علاوه بر برنامه ی روزانه و ماهانه، برنامه استراتژیکی نیز برای عبور ازبحران های مختلف داشته باشند تا در صورت تغییر موقعیت بیرونی و وضعیت درونی بتوانند تولید خود را به شکل مناسبی ادامه دهند. پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش مدیریت راهبردی در فرایند بازاریابی املاک و مستغلات، به منظور بهبودعملکرد آمیخته های بازاریابی در بخش ساختمان صورت گرفته است. امروزه شرکت های ساختمانی با انبوهی از سوالات روبرو هستند. سوالاتی مانند اینکه در حال حاضر اولویت کاری چیست مشتری هدف کیست برای جذب مشتری چه کارهایی باید انجام داد و در زمان حال و آینده و در زمان ثبات و تغییر چه برنامه هایی باید داشت از اینرو تدوین یک برنامه استراتژیک در حوزه املاک و مستغلات با بیانیه ماموریت و چشم انداز واضح و شفاف، می تواند اهداف را دست یافتنی تر و فرایند بازاریابی ساختمان را بهبود بخشد.

لینک کمکی