فایل رایگان تاثير بازاريابي چريکي(پارتيزاني) بر ارزش ويژه برند

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان تاثير بازاريابي چريکي(پارتيزاني) بر ارزش ويژه برند :


سال انتشار : 1398

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

در سازمان های امروزی، مشتری به عنوان کلیدی ترین عوامل در موفقیت و سودآوری سازمان ها ایفای نقش می کند. بنابراین کسب و کارها باید از روش های تبلیغاتی ای استفاده کنند که باعث ایجاد یک ذهنیت مثبت نسبت به برند و کسب و کار شود. یکی از این روش های تبلیغاتی، که نسبت به سایر روش ها کم هزینه تر و تاثیر گذار تر است، بازاریابی چریکی است. بنابراین هدف از این مطالعه، مروری بر بازاریابی چریکی، اصول و فنون، و استراتژی های مرتبط با آن است. در این مطالعه، ابتدا در ادبیات نظری به بررسی تاریخچه و مفهوم، اصول و فنون و استراتژی های بازاریابی چریکی پرداخته شد و سپس پیشینه های انجام شده مورد بررسی قرار گرفت.نتایج بررسی مطالعات نشان می دهد که بازاریابی چریکی، بر قصد خرید مصرف کنندگان تاثیر دارد که باعث رضایت و وفاداری آنها می شود همچنین بر روی تصویر برند، مسئولیت اجتماعی کسب و کارها، خدمات اطلاعاتی و تبلیغات دهان به دهان تاثیر دارد

لینک کمکی