فایل رایگان تاثير مولفه قابليت استفاده بر مراحل تصميم گيري

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان تاثير مولفه قابليت استفاده بر مراحل تصميم گيري :


سال انتشار : 1398

تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

در بازاریابی، شاخه رفتار مصرف کننده بررسی میکند که افراد و سازمان ها چگونه خدمات و محصولات را انتخاب کرده و می خرند تا نیازها و تمایلات خود را برآورده می کنند (کهنسال1382) امروزه شرکت ها در سراسر جهان و در صنایع مختلف، در حال استفاده از تجارت الکترونیکی به منظور بهبود و تسریع تجارت خود و اثربخشی بیشتر و حفظ مشتری می باشند. در تجارت الکترونیکی مهم ترین عوامل ایجاد و حفظ مشتری، شناخت عوامل اصلی اثرگذار بر رفتار مشتریان و تصمیم گیری آنهاست. هدف اصلی این مطالعه بررسی فایل رایگان تاثير مولفه قابليت استفاده بر مراحل تصميم گيري در مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا می باشد. بر اساس ادبیات پیشین، تمام متغیرها و ابعاد موردبحث قرارگرفته است. امید است این مقاله محدوده اهمیت قابلیت استفاده را برای مدیران به منظور بهبود رفاه مشتریان به عنوان یک اولویت در فروشگاه خود گسترش دهد.

لینک کمکی