بخشی از متن فایل رایگان تاثير نوآوري استراتژيک بر بهبود عملکرد بازاريابي ويژه کودکان بازار اسباب بازي :
سال انتشار : 1398
تعداد صفحات : 18
چکیده مقاله:
هدف این مقاله مطالعه و بررسی تاثیر نوآوری استراتژیک بر بازاریابی کودکان به ویژه بازار اسباب بازی است.در این پژوهش ابتدا تعریف نوآوری و نوآوری استراتژیک ، و سپس عناصر و شاخصه های نوآوری استراتژیک در بازار بیان شد، نو آوری استراتژیک دارای چهار شاخصه ی نوآوری ارزشی، ایجاد بازار جدید ، نوآوری ورود به بازار و شکستن رقابت است. بعد از آن وارد مباحث بازاریابی کودکان شده و فرایند، اشکال و ابعاد بازار مذکور به اختصار گفته شد. و در آخر با استفاده از شاخصه های نوآوری استراتژیک در بازار به ارائه رویکرد های مناسب جهت ایجاد تحول و افزایش عرضه و تقاضا در بازار اسباب بازی پرداخته شده است.