فایل رایگان رويکردهاي نوين در مطالعات بازاريابي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان رويکردهاي نوين در مطالعات بازاريابي :


سال انتشار : 1398

تعداد صفحات : 18

چکیده مقاله:

در عصر رقابتی کنونی محققان و فعالان بازاریابی بیش از گذشته در تکاپوی کشف و مطالعه فرآیند تصمیم گیری مخاطبان هستند. در این راستا روش های تحقیق متعددی از جمله خودگزارشگری، مطالعات داده محور، تکنیک های ضمنی، نمادی و مشاهده ای و ... در مطالعات بازاریابی مورد استفاده قرار گرفته است. در این بین، روش های خودگزارشگری با فرض انسان عقلایی بر دیگر روش ها سلطه داشته است. همچنین با توجه به یافته های محققان علوم اعصاب در سال های اخیر، روش های خودگزارشگری با انتقادات سنگینی مواجه شده است. نفوذ علوم اعصاب در بازاریابی،ضمن ارائه قابلیت های اثربخش در سنجش متغیرهای کلیدی رفتار مصرف کننده،سبب ایجاد بستری برای ظهور پارادایمی نوین در مطالعات بازاریابی شده است. این مطالعه به تشریح موارد فوق و ارائه بینش های حاصل از علوم اعصاب در مطالعات بازاریابی می پردازد.

لینک کمکی