فایل رایگان قابليت هاي شبکه هاي اجتماعي در توسعه کسب و کار ورزشي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان قابليت هاي شبکه هاي اجتماعي در توسعه کسب و کار ورزشي :


سال انتشار : 1398

تعداد صفحات : 9

چکیده مقاله:

شبکه های اجتماعی این امکان را برای کسب و کارهای ورزشی فراهم می کند که بتوانند به اطلاعات ارزشمندی از مخاطبان و بازدید کنندگان خود دست یافته و آنها را آنالیز و بررسی کنند. افزایش فرصت های تجاری از طریق شبکه های اجتماعی قابل چشم پوشی در توسعه کسب و کار ورزشی نیست. هر عکس، فیلم یا پیامی که در شبکه های اجتماعیمنتشر می کنید، این شانس را ایجاد می کنید که واکنشی داشته باشد و هر عکس العمل در نهایت به عقد قراردادهای تجاری و یا فرصت های همکاری تبدیل شود. شبکه های اجتماعی اطلاعات را جمع آوری و بررسی می کند و می تواند دید مناسبی نسبت به مخاطبان (ورزشکاران، مربیان، باشگاه های ورزشی و کلیه متقاضیان) خود بدست آورد و از نتایج آن در تصمیم گیری های مهم کسب و کار استفاده نمایند. یکی دیگر از مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای ورزشی کاهش هزینه های بازاریابی است. در شبکه های اجتماعی از بودجه های سنگین تبلیغاتی و برندینگ از طریق رسانه های جمعی و چاپی خبری نخواهد بود. با بازخوردی که در فرآیند بازاریابی رسانه های اجتماعی ورزشی دریافت می کنند، می توانند یک گام جلوتر از مشتری نیاز آنها را تشخیص و مرتفع کنند و با عث توسعه اشتغال مذکور شود.

لینک کمکی