فایل رایگان مروري بر رفتار خريد ناگهاني و عوامل موثر بر آن

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان مروري بر رفتار خريد ناگهاني و عوامل موثر بر آن :


سال انتشار : 1398

تعداد صفحات : 18

چکیده مقاله:

خرید آنی که بخش قابل توجهی از فروش را تشکیل می دهد از جنبه های مهم رفتار مصرف کنندگان می باشد در واقع خرید آنی یا ناگهانی، تجربه یک تمایل یا اشتیاق به خرید است که این اشتیاق ناگهانی و احساسی بوده که بدون برنامه ریزی قبلی صورت می گیرد و ایجاد این انگیزه خرید بستگی به هنر فروشنده دارد. بنابراین لازم است که بازاریاب ها و فروشندگان عوامل موثر بر خرید آنی را مد نطر قرار دهند. هدف از این مطالعه بررسی این عوامل می باشد. در این مطالعه ابتدا به صورت مروری در ادبیات نظری به بررسی مفهوم و ویژگی های خرید آنی پرداخته شد و سپس با بررسی پیشینه تجربی انجام شده، عوامل موثر بر خرید ناگهانی در خرید استخراج و مورد بررسی قرار گرفتند

لینک کمکی