فایل رایگان نورومارکتينگ در برندينگ

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان نورومارکتينگ در برندينگ :


سال انتشار : 1398

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

با توجه به افزایش روز افزون ارائه محصولات متنوع و در نتیجه افزایش رقابت بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محصولات، شاهد افزایش حجم تبلیغات و پیام های بازاریابی توسط بنگاه های اقتصادی، جهت دستیابی به فروش بیشتر و باقی ماندن در بازار رقابتی می باشیم.روزانه افراد مورد حجوم هزاران آگهی تبلیغاتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم قرار می گیرند. آیا تمامی این آگهی ها به مقصد رسیده و منجر به فروش محصول می گردند جواب این سوال قطعا خیر می باشد عوامل مختلفی در تصمیم گیری افرادو پذیرش آگهی ها که منجر به خرید محصول توسط خریداران می گردد، موثر می باشد آنچه که مشتریان به زبان می آورند، لزوما با آنچه که در ذهن آن ها می گذرد، تطابق ندارد. پس چه عواملی منجر به تصمیم گیری مغز، جهت خریدمحصول یا برندی خاص می گردد بیشتر توسط افراد و در نتیجه افزایش فروش می پردازیم.

لینک کمکی