فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه می توانم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در دانشآموز کمتوان ذهنی درمان کنم | WORD
این اختلال بخش وسیعی از موارد بالینی را شامل شده است(کازدین و همکاران ،1990،به نقل از کوستین و همکاران،2004). اگر چه نافرمانی کودکان مبتلا به oddمعمولا در ارتباط با بزرگسالان بروز می کند، این کودکان نسبت به همسالان خود نیز منفی گرا هستند.غالبا دیگران را مقصر نتایج رفتارشان می دانند،مخصوصا وقتی که کودکان دیگر،آنها را طرد می کنند.این کودکان اغلب دوست ورفیقی ندارند و روابط انسانی برای آنها رضایت بخش نیست.
فایل رایگان اقدام پژوهی ایجاد نگرش مثبت در درس آمادگی دفاعی | WORD
رای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به تغذیه ی مناسب و صبحانه ترغیب کنمتعداد صفحه: 22
فایل رایگان اقدام پژوهی راهکاری آموزش و تقویت املای فارسی | WORD
صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد nx دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود nxتعداد صفحه: 24
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه ترس یاسر از آموزگار را برطرف كردم و فعالیت او را در كلاس بیشتر كردم | WORD
به گونه ای که از لحاظ عاطفی کم کم داشت به من وابسته میشد که همین امر موجب بهبود شدن درس او شده بود و هرجلسه نمرات خیلی خوب و خوب خود را به من نشان میداد.چکیده مقدمه بیان مسئله توصیف وضعیت موجود گردآوری اطلاعات گردآوری شواهد (1) تجزیه و تحلیل شواهد (1) اجرای راه حل ها مقایسه راه حل ها گردآوری اطلاعات شواهد (2) بحث و نتیجه گیری و گزارش نهایی منابع و مآخذ
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال شخصیت نمایشی و نافرمانی مقابله ای دانش آموزان کلاس یازدهم را برطرف | WORD
پی دی اف) ارائه میگردد nx دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود nx سازمتعداد صفحه: 24
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلالات رفتاری یک دانش آموز را اصلاح نمایم | WORD
این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد nx دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود nxتعداد صفحه: 22
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونگی آشنایی دانش آموزان به کارآفرینی | WORD
رش کار خود را در کلاس درس به مشاوره و اولیا ارائه دادم و بعد از گرفتن اشکالات آن با موضوع بالا شروع به انجام دادن پژوهش نموده ام.واژه کلیدی : کارآفرینی – کارآفرین – خلاقیتnxفهرست مطالب:چکیده 5واژه کلیدی 5مقدمه 6بیان مسئله(توصیف وضع موجود) 7اهداف پژوهشی 7گردآوری اطلاعات شواهد(جمع آوری اطلاعات) 15تجزیه و تحلیل 16انتخاب راه حل 17اجرای راه حل 17پیشنهادات 17نتیجه گیری 19منابع 20
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را حل نمایم | WORD
والدین دلایل این مشکل را چنین یافتم : با توجه به شواهد و مدارک به دست آمده می توان گفت شبنم از نظر خانوادگی هیچ مشکلی نداشته واحساس ناتوانی و عدم سازش و مشکل عاطفی هم در وی مشاهده نگردیده اورا فردی خجالتی وكم ارتباط با دیگران یافتم.خجالت یکی از علل احساس حقارت است . كم ارتباط داشتن با دیگران هم باعث كمرویی وكم صحبتی می شود این عوامل سبب جلب توجه من به وی شده که چگونه این مشکل او را بشناسم و آن را حل نمایم.
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کند نویسی را در املا در دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم | WORD
ویسی، پُر فشار نویسی ، راست نویسی بیش از حد و موارد بسیار دیگری وجود داشته که در مجموع به این مشکلات، بد نویسی میگویند. یکی از اصلیترین مشکلات بد نویسی، کند نویسی است. کند نویسی سبب بروز مشکلات فراوانی مخصوصاً در درس املا میشود. این مشکل در بزرگترها هم مشاهده شده استعلّتهای مختلفی برای کند نویسی وجود دارد؛ از جمله :•عدم هماهنگی چشم و دست•فشار زیاد قلم روی کاغذ•عدم صحیح در دست گرفتن قلم/
فایل رایگان اقدام پژوهی راه های استفاده از تکنولوژی آموزشی توسط دانش آموزان | WORD
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم انجمن اولیاء و مربیان را پربار ساخته و سطح آگاهی اولیاء را درباره انجمن | WORD
دانسته یا ندانسته، نقش مهمی در شکل گیری شخصیت و ویژگی های اخلاقی ـ اجتماعی دانش آموزان دارند و بعد از والدین، مهم ترین کسانی هستند که وجودشان در انتقال ارزش ها به نسل جویان مؤثر است. اگر این هماهنگی نباشد، دانش آموز دچار سردرگمی می شود و هر قدر هم روش های تربیتی آموزشگاه در سطح بالایی باشد، به یقین بدون هماهنگی و تأیید خانواده ها، اثر مثبتی در پی نخواهد داشت و نقش دبیر نیز کم رنگ می شود.
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستیم سطح بهداشت دهان و دندان دانش اموزان پایه دوم را ارتقا ببخشیم | WORD
این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد nx دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود nxتعداد صفحه: 28
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به درس علوم تجربی علاقه مند نمایم | WORD
د و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلالات رفتاری یک دانش آموز را اصلاح نمایمتعداد صفحه: 79
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان با قرآن انس پیدا کنند | WORD
این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد nx دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود nxتعداد صفحه: 13
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل تنبلی یکی از دانش آموزانم را در دبستان بهبود ببخشم | WORD
این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد nx دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود nxتعداد صفحه: 22
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم با طراحی بازی های جذاب انشا را در پایه سوم آموزش دهم | WORD
این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد nx دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود nxتعداد صفحه: 16
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستیم اختلال رفتاری آشغال خوری را در دانش آموز اتیسم کاهش دهیم | WORD
تاری أشغال خوری در دانش آموز نسبت به توانمندی های وی به طور چشمگیری کاهش یافته بود از مشکلات و بیماری های جسمی کودک کاسته شده بود.اعتماد به نفس و احساس خود ارزشمندی در دانش آموز افزایش یافته بود. پیشرفت و موفقیت تحصیلی دانش آموز افزایش یافته بود فشار ها و هیجانات روحی و عاطفی دانش آموز کاهش یافته بود. مهارت های ارتباطی و تعاملات اجتماعی دانش آموز نسبت به توانمندی های وی به طور چشمگیری افزایش یافته بود.
فایل رایگان اقدام پژوهی حل مشکلات آموزش و قرائت قرآن | WORD
این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد nx دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود nxتعداد صفحه: 12
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم قدرت بیان را در دانش آموزان پایه چهارم تقویت کنم | WORD
شد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلالات رفتاری یک دانش آموز را اصلاح نمایمتعداد صفحه: 9
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه اختلال در خواندن کلاس ششم را برطرف کنیم | WORD
آنها را به دکتر ارجاع دهد و همچنین یک انگیزه مضاعف در دانش آموزان ایجاد کند تا دانش آموزان به اهمیت و نقش درس خواندن در زندگی پی ببرند به نظر می رسد که عواملی از جمله، آموزش های نامطلوب خواندن، مشکلات ادراک شنیداری، مشکلات ادراک دیداری و مشکلات مراحل زبان می تواند دلیلی باشد بر علل اختلال در خواندن: اما با بررسی هایی که به عمل آمد متوجه شدم که با انگیزه می توان اختلال در خواندن دانش آموزان را برطرف کرد.
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به مشارکت بیشتر در فعالیت های بهداشتی مدرسه ترغیب نمایم | WORD
فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد nx دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف nx کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود nxتعداد صفحه: 17
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل دیکته نویسی مهدیه را حل کنم | WORD
…………11تجزیه وتحلیل داده ها……………………………………………………………………………15اجرای راه حل……………………………………………………………………………………..17گردآوری اطلاعات (شواهد2)………………………………………………………………….پیشنهادات………………………………………………………………………………………….منابع…………………………………………………………………………………………………….
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم جمله سازی و انشای دانش آموزان را در کلاس چند پایه تقویت کنم | WORD
بازی مشالفهاش پشش اخبارش چی مال چیه , کی مال کیه(- قصه های تصویری- خواندنقصه و خلاصه نویسی آن- نمایش فیلم و داستان و استفاده از کارینارتور را انتشاب کردم و آن را در کلاس خود به اجرا درآوردم که ارزشیابی و بازدیدهای بعمل آمده حاکی ازپیشرفت کار بود.درآخربا مقایسه نمرات و گزارش بازدید و اظهارنظر همناران و تایید روش های انجام شده به این نتیجه رسیدم که به هدف خودکه هماناتقویت جمله سازی و انشا بود نائل آمدم.
فایل رایگان اقدام پژوهی روشهای افزایش معلومات ریاضی دانش آموزان پایه ی هفتم و بالا بردن توان نمره گیری دانش آموز | WORD
ن رسیدگی می کردیم تعداد 12 دانش آموز ضعیف را انتخاب کردیم و روی آنها برنامه را اعلام نمودیم. با دقت به تکالیفشان رسیدگی می کردیم و غیرمستقیم کم کارها و دانشآموزان بی توجه را تحت فشار قرار می دادیم در طول سال سه بار جلسه ای با کل والین انها ترتیب دادیم و در مورد درس و رفتارهایشان مفصل با تک تک پدر یا مادر ها بحث کردیم. تلاش نمودم والدین را با خود همراه نمایم .
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین و جذاب کنم | WORD
ظام یافتگی است كه ماهیت دانش ریاضی این توانایی را خواهد داشت تا آن را احیا كند.فتح كرات آسمانی ، پرتاب سفینه ها ، ساخت زیر دریایی های هسته ای و ورود به دنیای فرا پیچیده با برخورداری از دهها ، صدها و هزارها تكنولوژی مدرن كه هر كدام پاسخگوی بخشی از معضلات جامعه بشری در این هزاره شگرف می باشد.از این رو می توان گفت آموزش صحیح ریاضی یعنی آموزش صحیح همه علوم. بنابرین آموزش ریاضیات از اهمیت زیادی برخوردار است.
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه می توانم اختلال بی اعتنایی مقابله ای (ODD) را در دانش آموز کم توان ذهنی درمان کنم | WORD
کودکانCSI-4 ،آزمون اندریافت کودکان CAT و مشاهدات طبیعی سعی در جمع آوری اطلاعات نمودم.روش های درمانی ذکر شده رااجرانمودم.تجزیه وتحلیل اطلاعات از طریق ترسیم جدول،نمودار نیمرخ وفرم های مربوط به تست های نام برده شده ،صورت گرفته است.بعد از اجرا،مشخص شد استفاده از روش های درمانی ،تاحدچشمگیری باعث بهبود و درمان اختلال بی اعتنایی مقابله ای در محدثه شده است.
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانونپذیری کمک کنم | WORD
ه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي nx،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن nx : عنوان : دانلود nxفرمت: ورد قابل ویرایشتعداد صفحه: 13چکیده: 3کلید واژه : 3مقدمه: 4توصیف و ضعیت موجود: 5شواهد نوع اول : 6تجزیه و تحلیل : 7مداخله (ارائه راهکار) 8اعتبار بخشی : 10شواهد نوع دوم 11پیشنهادات: 12منابع و مآخذ مورد استفاده 13
فایل رایگان اقدام پژوهی گوشه گیری | WORD
ر روستای رشتقون 17 کیلومتری جاده الموت در شمال شرقی قزوین واقع شده است و مرکز مجتمع شهید لشگری می باشد.این مجتمع 5 روستا را با 570 دانش آموز و نو آموز تحت پوشش دارد که مدارس تابعه با معاون مدرسه و یا معاون آموزگار اداره می شوند .تمام دانش آموزان روستای رشتقون بومی آن روستا نیستند و بعلت نزدیکی به شهر، یک روستای مهاجر پذیر محسوب شده و اقشار مختلف که اکثرا کارگرو کشاورز هستند سکونت دارند.
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم را کاهش دهم | WORD
را به حال خود رها می کنند . امّا واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد .به نظر می رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می آید ؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد . بعد از آن راه حل هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مسئله رفع گردد.2- توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله
فایل رایگان اقدام پژوهی چگونگی عملیاتی کردن فعالیت یادگیری فعال | WORD
..................................... 28تجدید نظر و دادن گزارش نهایی .......................................................................................... 30نتیجه گیری ............................................................................................................................... 31توصیه ها ..................................................................................................................................... 32منابع ..............................................................................................................................................34