فایل رایگان پاورپوینت در مورد بازاریابی الکترونیکی

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل رایگان پاورپوینت در مورد بازاریابی الکترونیکی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 18 اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :


بازاریابی الکترونیکی
شاید بزرگترین و مهم ترین نمادهای پیشرفت های دوران تازه، ابزاری به نام رایانه و فن آوری های نوین اطلاعاتی باشند. این پدیده ها افزون بر این که خود یک شگفتی بزرگ به حساب می آیند، بزرگترین منشا اثر دیگر جهش های شگفت انگیز نیز بوده اند . بازرگانی و بازاریابی نیز به همین ترتیب تحت تأثیر واقع شده اند و در شرایطی که مدون شدن خود این مباحث از جمله پیشرفت های سده اخیر به حساب می آیند، مثلثی با حضور بازرگانی نوین، پدیده جهانی شدن اقتصادها و رایانه به وجود آمده است که گرانیگاه این مثلث پدیده دیگری به نام تجارت الکترونیک است. تجارت الکترونیک یا بازرگانی در محیط های مجازی به سرعت راه گسترش خود را با معرفی شاخه های تازه دیگری از جمله بازاریابی الکترونیکی گشود .
مقدمه
درسال 1989 اولین مبادلات تجاری از طریق شبکه های کامپیوتری صورت گرفت.
اینترنت اولین محیط دیجیتالی تجارت نبود.
درسال 1981 دولت فرانسه پروژه تله تل را اجرا کرد.
هدف اصلی آن بهبود خدمات مخابراتی بود.
با توسعه فناوری کاربران اجازه یافتند کالای مورد نیاز خودرا به صورت آنلاین خریداری کنند.
وب توسط تیم برنرزلی و مرورگرهایی توسط مایکروسافت و نت اسکیپ تولید شد.
امکان جستجوی سریع تر وآسان تر در اینترنت برای کاربران فراهم شد.
شرکتهای زیادی به ثبت قلمرو و طراحی و راه اندازی وب سایت اقدام نمودند.
تاریخچه
اداره ارتباط متقابل مشترى در یک محیط پیشرفته رسانه‌اى به منظور کسب سود براى شخص یا سازمان مربوط
بکارگیری کانالهای الکترونیکی ارتباط با مشتریان به منظور نشر پیام های بازاریابی
تعریف بازاریابى الکترونیک


لینک کمکی